איך עושים חתימה
-
שלום, ראיתי שלאיציק דייטש כתוב מתח לכל פוסט שהוא כותב אז כתוב "אם אתה אתה רוצה עיצוב תפנה אלי בצ'אט" איך עשים את זה ?
-
שלום, ראיתי שלאיציק דייטש כתוב מתח לכל פוסט שהוא כותב אז כתוב "אם אתה אתה רוצה עיצוב תפנה אלי בצ'אט" איך עשים את זה ?
-
שלום, ראיתי שלאיציק דייטש כתוב מתח לכל פוסט שהוא כותב אז כתוב "אם אתה אתה רוצה עיצוב תפנה אלי בצ'אט" איך עשים את זה ?
@מה-הבעיה אמר באיך עושים חתימה:
@חיים-6 @berman כמובן שהחתימה לא תופיע לך בלי אישור ההנהלה. עיין בחוקי הפורום.
בתוך הספוילר
-
@חיים-6 אמר באיך עושים חתימה:
@berman אמר באיך עושים חתימה:
לי אין את האפשרות הזאת
היות שאין לך הרבה מוניטין
אם תרצה תבקש מההנהלה
והם יחליטו אם ראוי שתקבל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
