יש לי באג בתוכנת פילמורה
-
@אפרושי-מאיסורא
תרגום : נראה שהיישום שלך פגום, אנא התקן מחדש את היישום.@משה-מזרחי זה אני יודע, אבל מה שגוי [הא גופא]?
-
@משה-מזרחי זה אני יודע, אבל מה שגוי [הא גופא]?
@אפרושי-מאיסורא אמר ביש לי באג בתוכנת פילמורה:
@משה-מזרחי זה אני יודע, אבל מה שגוי [הא גופא]?
איך פרצתה?
-
@אפרושי-מאיסורא אמר ביש לי באג בתוכנת פילמורה:
@משה-מזרחי זה אני יודע, אבל מה שגוי [הא גופא]?
איך פרצתה?
@לוי-יצחק פרצתי? העברתי קובץ בתוך תיקית fix לתיקיית ההתקנה, וזה מה שזה עשה לי..
-
@לוי-יצחק פרצתי? העברתי קובץ בתוך תיקית fix לתיקיית ההתקנה, וזה מה שזה עשה לי..
@אפרושי-מאיסורא אמר ביש לי באג בתוכנת פילמורה:
@לוי-יצחק פרצתי? העברתי קובץ בתוך תיקית fix לתיקיית ההתקנה, וזה מה שזה עשה לי..
תנסה להתקין שוב.
-
@אפרושי-מאיסורא אמר ביש לי באג בתוכנת פילמורה:
@לוי-יצחק פרצתי? העברתי קובץ בתוך תיקית fix לתיקיית ההתקנה, וזה מה שזה עשה לי..
תנסה להתקין שוב.
@לוי-יצחק ניסית כבר פעמים, אולי יש למישהו ממקום אחר פילמורה X10?..
-
@לוי-יצחק ניסית כבר פעמים, אולי יש למישהו ממקום אחר פילמורה X10?..
@אפרושי-מאיסורא אמר ביש לי באג בתוכנת פילמורה:
@לוי-יצחק ניסית כבר פעמים, אולי יש למישהו ממקום אחר פילמורה X10?..
תנסה גרסה אחרת, יותר ישנה.
-
@אפרושי-מאיסורא אמר ביש לי באג בתוכנת פילמורה:
@לוי-יצחק ניסית כבר פעמים, אולי יש למישהו ממקום אחר פילמורה X10?..
תנסה גרסה אחרת, יותר ישנה.
@לוי-יצחק אבל אני כן מעדיף פילמורה 10.
-
@לוי-יצחק אבל אני כן מעדיף פילמורה 10.
@אפרושי-מאיסורא אמר ביש לי באג בתוכנת פילמורה:
@לוי-יצחק אבל אני כן מעדיף פילמורה 10.
גם ב10 יש כל מיני גרסאות.
-
@אפרושי-מאיסורא אמר ביש לי באג בתוכנת פילמורה:
@לוי-יצחק אבל אני כן מעדיף פילמורה 10.
גם ב10 יש כל מיני גרסאות.
@לוי-יצחק יש לך משהו להביא לי -עם פריצה אחרת כמובן!?
-
@לוי-יצחק יש לך משהו להביא לי -עם פריצה אחרת כמובן!?
@אפרושי-מאיסורא פרסמתי לא מזמן את הגירסא האחרונה שלהם בהתקנה שקטה כולל 35 ג'גיה אפקטים:
-
@אפרושי-מאיסורא פרסמתי לא מזמן את הגירסא האחרונה שלהם בהתקנה שקטה כולל 35 ג'גיה אפקטים:
@kingyos תודה רבה, זה באמת 35 ג'? כי אני הורדתי והמקסימום היה 5? מה כבר איזה אפקטים אלה?? אגב זה אפקטים מעודכנים כלומר חדשים-מאיזה שנה?
-
@kingyos תודה רבה, זה באמת 35 ג'? כי אני הורדתי והמקסימום היה 5? מה כבר איזה אפקטים אלה?? אגב זה אפקטים מעודכנים כלומר חדשים-מאיזה שנה?
@אפרושי-מאיסורא זה רק חלק מהאפקטים וזה שוקל 20 ג'יגה, עכשיו אתה מאמין...

-
@kingyos תודה רבה, זה באמת 35 ג'? כי אני הורדתי והמקסימום היה 5? מה כבר איזה אפקטים אלה?? אגב זה אפקטים מעודכנים כלומר חדשים-מאיזה שנה?
@אפרושי-מאיסורא אמר ביש לי באג בתוכנת פילמורה:
אגב זה אפקטים מעודכנים כלומר חדשים-מאיזה שנה? @KINGYOS
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות