איך מוחקים אפליקציות מובנות ביאנג S6310
-
@אליהו אמר באיך מוצאים את האפליקציות מיאנג S6310:
איך אפשר להוציא את הwi fi
למחוק את
system/bin/wpa_supplicant
תגבה את הקובץ לפני שאתה מוחק שאחרי זה לא תתקע אם תרצה להחזיר.@אליהו אמר באיך מוצאים את האפליקציות מיאנג S6310:
ואת ההודעות
תמחק את היישום של ההודעות.
-
@שמואל אמר באיך מוצאים את האפליקציות מיאנג S6310:
Mixplorer/Root explorer
עדיין אין
MiFileExplorer_v2.3.7.32_light_build_2012051604.apk -
@אליהו אמר באיך מוצאים את האפליקציות מיאנג S6310:
@שמואל אמר באיך מוצאים את האפליקציות מיאנג S6310:
תמחק את היישום של ההודעות.
אין שם כזה יישום
SYSTEM/APP/
שם האפליקציה מתחיל באותיות Sec
כמדומני mms
בכל אופן תראה לפי הסמל, זה הסמל של ההודעות. -
@אליהו אמר באיך מוצאים את האפליקציות מיאנג S6310:
איך אפשר להוציא את הwi fi
למחוק את
system/bin/wpa_supplicant
תגבה את הקובץ לפני שאתה מוחק שאחרי זה לא תתקע אם תרצה להחזיר.@אליהו אמר באיך מוצאים את האפליקציות מיאנג S6310:
ואת ההודעות
תמחק את היישום של ההודעות.
-
תלחץ על השדה האפור מתחת
ROOT ACCESS
ותבחר באפשרות הרביעיתיכול להיות שבגלל העריכה של האפליקציה, יש שם בלאגן של אותיות, סליחה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

