קולות סט לאורגן מוטיף ES6
-
שלום יש למישהו סט של אורגן מוטיף ES6 עם החומר המוכר כמו שיש לכולם תודה רבה
(קניתי אורגן מוטיף בלי סט) -
שלום יש למישהו סט של אורגן מוטיף ES6 עם החומר המוכר כמו שיש לכולם תודה רבה
(קניתי אורגן מוטיף בלי סט)@בנימין-מהדרום אמר בקולות סט לאורגן מוטיף ES6:
שלום יש למישהו סט של אורגן מוטיף ES6 עם החומר המוכר כמו שיש לכולם תודה רבה
(קניתי אורגן מוטיף בלי סט)תבקש מהחנות שקניתי
בהרבה חנויות יש להם גם -
@בנימין-מהדרום אמר בקולות סט לאורגן מוטיף ES6:
שלום יש למישהו סט של אורגן מוטיף ES6 עם החומר המוכר כמו שיש לכולם תודה רבה
(קניתי אורגן מוטיף בלי סט)תבקש מהחנות שקניתי
בהרבה חנויות יש להם גם@פישל אם אני מבקש, זה בגלל שאין לו משהו נורמלי, בכל מקרה אשמח אם יעלו את זה כאן לתועלת הכלל
-
@פישל אם אני מבקש, זה בגלל שאין לו משהו נורמלי, בכל מקרה אשמח אם יעלו את זה כאן לתועלת הכלל
@בנימין-מהדרום אמר בקולות סט לאורגן מוטיף ES6:
@פישל אם אני מבקש, זה בגלל שאין לו משהו נורמלי, בכל מקרה אשמח אם יעלו את זה כאן לתועלת הכלל
אולי בפרוג יש יותר חברה שיודעים

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות