האם זה הדרייברים של המחשב שלי או רק 'גיבוי' שלהם (=ניתן למחוק)
-
@a0533057932
מחקתי. הכל נראה עובד טוב.
אני יכול לאתחל את הכונן הזה כעת? (אין לי בו כלום שנראה לעין)@הנני-העני כן
למה לא? -
@הנני-העני כן
למה לא? -
@a0533057932
אני יודע.. אולי תאמר לי שנשאר שמה משהו של המערכת ואז לא לאתחל..
רק רציתי לוודא.
תודה! -
@bbn @A0533057932
יש לי עוד תיקי שאני לא יודע האם היא של המערכת או של דרייבר בוסטר(=אפשר למחוק)
הפעם בוכנן c
צילום:

חסרים כאן המון דרייברים אז אנ משער שזה יקית גיובי דרייברים של דרייבר ובסטר אבל אני רוצה להיות בטוח - יש לכם תשובה?@הנני-העני זה נמצא בתקית של Windows לפי איך שרואים
לדעתי לא כדאי לגעת -
@הנני-העני זה נמצא בתקית של Windows לפי איך שרואים
לדעתי לא כדאי לגעת -
@הנני-העני זה נמצא בתקית של Windows לפי איך שרואים
לדעתי לא כדאי לגעת@bbn אמר בהאם זה הדרייברים של המחשב שלי או רק 'גיבוי' שלהם (=ניתן למחוק):
@הנני-העני זה נמצא בתקית של Windows לפי איך שרואים
לדעתי לא כדאי לגעתטוב.
@A0533057932 מה דעתך? -
@bbn אמר בהאם זה הדרייברים של המחשב שלי או רק 'גיבוי' שלהם (=ניתן למחוק):
@הנני-העני זה נמצא בתקית של Windows לפי איך שרואים
לדעתי לא כדאי לגעתטוב.
@A0533057932 מה דעתך?@הנני-העני אפשר תמונה מהנתיב המלא?
-
@הנני-העני אפשר תמונה מהנתיב המלא?
-
@a0533057932
ערכתי. עיין למעלה.
בבקשה.@הנני-העני לכאורה ניתן למחוק
ליתר ביטחון תגבה תמחק תעשה הפעלה מחדש ותוודא שהכל עובד לפני שתמחק לגמרי -
@הנני-העני לכאורה ניתן למחוק
ליתר ביטחון תגבה תמחק תעשה הפעלה מחדש ותוודא שהכל עובד לפני שתמחק לגמרי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות