עזרה - האם ואיך ניתן להדביק טקסט בcmd
-
עזרה - האם ואיך ניתן להדביק טקסט בcmd
זה פשוט לא מגיב לי.
ואני כל פעם צריך להקליד את אוה הפקודה מחדש.
האם ניתן איכשהו לעשות העתק הדבק לcmd??
פתרון:
העתק - גרירית העכבר על התוכן הרצוי ומקש ימני בעכבר
הדבק - מקש ימני@הנני-העני אפשרי
CTEL V -
@הנני-העני אפשרי
CTEL V -
@הנני-העני מקש ימני-הדבק אאל"ט
@מישהו12 אמר בעזרה - האם ואיך ניתן להדביק טקסט בcmd:
@הנני-העני מקש ימני-הדבק אאל"ט
עבד!!
רק תיקון קטן:
מקש ימני = הדבק
תודה רבה לך!! -
@מישהו12 אמר בעזרה - האם ואיך ניתן להדביק טקסט בcmd:
@הנני-העני מקש ימני-הדבק אאל"ט
עבד!!
רק תיקון קטן:
מקש ימני = הדבק
תודה רבה לך!!@הנני-העני אמר בעזרה - האם ואיך ניתן להדביק טקסט בcmd:
@מישהו12 אמר בעזרה - האם ואיך ניתן להדביק טקסט בcmd:
@הנני-העני מקש ימני-הדבק אאל"ט
עבד!!
רק תיקון קטן:
מקש ימני = הדבק
תודה רבה לך!!מה התיקון?
-
@הנני-העני אמר בעזרה - האם ואיך ניתן להדביק טקסט בcmd:
@מישהו12 אמר בעזרה - האם ואיך ניתן להדביק טקסט בcmd:
@הנני-העני מקש ימני-הדבק אאל"ט
עבד!!
רק תיקון קטן:
מקש ימני = הדבק
תודה רבה לך!!מה התיקון?
-
@מישהו12 אמר בעזרה - האם ואיך ניתן להדביק טקסט בcmd:
@הנני-העני מקש ימני-הדבק אאל"ט
עבד!!
רק תיקון קטן:
מקש ימני = הדבק
תודה רבה לך!!וכדי להעתיק
לחצן ימני - סמן
מסמנים את הטקסט בלבן
ואז במסגרת של החלון , קליק ימני , EDIT \ ערוך
העתק -
וכדי להעתיק
לחצן ימני - סמן
מסמנים את הטקסט בלבן
ואז במסגרת של החלון , קליק ימני , EDIT \ ערוך
העתק -
@הנני-העני גם מקש ימני..
-
@הנני-העני גם מקש ימני..
-
@הנני-העני גם מקש ימני..
-
-
@הנני-העני אמר בעזרה - האם ואיך ניתן להדביק טקסט בcmd:
איך אני מסמן את ההודעה שלך כהתשובה?
תהפוך את הנושא חזרה ל 'לא נפתר',
תלחץ על ה3 נקודות בצדו השמאלי של הפוסט של מישהו12,
סמן את הפוסט הזה כתשובה הנכונה...
בהצלחה! -
@הנני-העני אמר בעזרה - האם ואיך ניתן להדביק טקסט בcmd:
איך אני מסמן את ההודעה שלך כהתשובה?
תהפוך את הנושא חזרה ל 'לא נפתר',
תלחץ על ה3 נקודות בצדו השמאלי של הפוסט של מישהו12,
סמן את הפוסט הזה כתשובה הנכונה...
בהצלחה! -
@אמיר אמר בעזרה - האם ואיך ניתן להדביק טקסט בcmd:
מקש ימני בשטח השחור מוחק את הסימון
???
אם טקסט מסומן ב-CMD - בלחיצה על מקש ימני (בכל מקום בCMD) זה יעתיק את הטקסט ויבטל את הסימון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

