עזרה - לא מצליח לעלות הודעת M1000 למערכת
-
שלום ןברכה
אני מנסה לעלות קובץ MP3 למערכת במקום הודעת התפריט הראשי [M1000], הוא מעלה את זה ולא שומעים כלום
אשמח להסבר איך צריך לעלות את הקובץ בכדי שישמעו.תודה
-
@kktao תנסה אולי להיכנס ל "מערכת תוכן > הודעות > תפריט ראשי
ושם תלחץ על העלאת קובץ חלופי בסמל העלאה משמאל הקובץ
לכאורה זה אמור לעבוד@צבי-10 אמר בעזרה - לא מצליח לעלות הודעת M1000 למערכת:
@kktao תנסה אולי להיכנס ל "מערכת תוכן > הודעות > תפריט ראשי
ושם תלחץ על העלאת קובץ חלופי בסמל העלאה משמאל הקובץ
לכאורה זה אמור לעבודניסתי ולא עובד
מה יכול להיות?
יש איזה הגדרות שאמורות להיות לקובץ השמע?תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות