בטרייה מקורית לנוקיה 208
-
איך אדע על בטרייה חדשה שקניתי אם היא מקורית?
חוץ מזה שהמוכר אמר.....
היא עטופה בנייר רשום עליו 1300mAh 3.7V 4.81Wh
super cell BL-4UL
(אגב לא הצלחתי לסמן בבחירת קטגוריה עזרה הדדית נוקיה ) -
איך אדע על בטרייה חדשה שקניתי אם היא מקורית?
חוץ מזה שהמוכר אמר.....
היא עטופה בנייר רשום עליו 1300mAh 3.7V 4.81Wh
super cell BL-4UL
(אגב לא הצלחתי לסמן בבחירת קטגוריה עזרה הדדית נוקיה )@בא-לי-מקופלת גם אם היא לא מקורית 1300 mah זה מאוד מכובד לנוקיה C2 ו208
-
איך אדע על בטרייה חדשה שקניתי אם היא מקורית?
חוץ מזה שהמוכר אמר.....
היא עטופה בנייר רשום עליו 1300mAh 3.7V 4.81Wh
super cell BL-4UL
(אגב לא הצלחתי לסמן בבחירת קטגוריה עזרה הדדית נוקיה )@בא-לי-מקופלת אמור להיות רשום על הבטריה נוקיה
-
איך אדע על בטרייה חדשה שקניתי אם היא מקורית?
חוץ מזה שהמוכר אמר.....
היא עטופה בנייר רשום עליו 1300mAh 3.7V 4.81Wh
super cell BL-4UL
(אגב לא הצלחתי לסמן בבחירת קטגוריה עזרה הדדית נוקיה )@בא-לי-מקופלת אם תוכל לעלות תמונה אולי אדע לענות לך
-
איך אדע על בטרייה חדשה שקניתי אם היא מקורית?
חוץ מזה שהמוכר אמר.....
היא עטופה בנייר רשום עליו 1300mAh 3.7V 4.81Wh
super cell BL-4UL
(אגב לא הצלחתי לסמן בבחירת קטגוריה עזרה הדדית נוקיה )@בא-לי-מקופלת גם אם רשום נוקיה אין איך לדעת עם זה נוקיה מקורית, אבל 1300 מילי אמפר זה מעולה לc2, בגדול האופציה היחידה לדעת (שלא בתשלום, כי אפשר לעשות בדיקות במעבדה על התאים הפנימים של הסוללה) זה לפי המחיר שזה עולה....

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות