WI-FI לא עובד במחשב ישן
-
-
-
@מאיר-2
נסה לחברו בחיבור קווי. עובד?
דבר שני - האם כשאתה לחוץ על ההודעות בצד שמלא למטה בתפריט - מופיע לך אפשרת של ווי פיי?

עריכה:
לפי דברי @YAAKOVSAS יוצא שאין לך כרטיס רשתת והלכך לא תוכל להתחבר לרשת ווי פיי.
על מנת שכן תוכל יש צורך לחבר רכיב חומרה הנקרא דונגל רשת.
https://www.google.com/search?safe=active&sxsrf=ALeKk01p9WkK7lNjDxhwpM6_KP1ulZpePQ%3A1614881101839&ei=TSFBYLzZMsLuxgPOn6ywAw&q=דונגל+רשת+אלחוטי+למחשב+נייד&oq=דונגל+רשת+אלחוטי+למחשב+נייד&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAMyBQgAEM0CMgUIABDNAjIFCAAQzQIyBQgAEM0CMgUIABDNAjoHCAAQRxCwAzoFCCEQoAE6CAghEBYQHRAeOgcIIRAKEKABOgQIIRAVUPUsWOc3YLY5aAFwAngAgAHoAogBjxKSAQcwLjkuMi4xmAEAoAEBqgEHZ3dzLXdpesgBCMABAQ&sclient=gws-wiz&ved=0ahUKEwj8s7fznJfvAhVCt3EKHc4PCzYQ4dUDCA0&uact=5
כל תוצאה כאן טובה.. -
-
-
@מאיר-2 אמר בWI-FI לא עובד במחשב ישן:
@חראשו אמר בWI-FI לא עובד במחשב ישן:
סגור לי בחסימה מה יש שם?
קישור לקניית מוצר לדוגמא מאלי אקספרס

@הנני-העני @YAAKOVSAS ב"ה,
היה צריך ללחוץ שם על כפתור מסוים ואז זה עבד..
תודה רבה!! -
@חראשו המחירים בארץ באותו טווח אז חבל לחכות ולהזמין מחול
-
@הנני-העני @YAAKOVSAS ב"ה,
היה צריך ללחוץ שם על כפתור מסוים ואז זה עבד..
תודה רבה!! -
@חראשו המחירים בארץ באותו טווח אז חבל לחכות ולהזמין מחול
@קינג-קומפיוטר אמר בWI-FI לא עובד במחשב ישן:
@חראשו המחירים בארץ באותו טווח אז חבל לחכות ולהזמין מחול
פי 4 במחיר https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=32515
-
@קינג-קומפיוטר אמר בWI-FI לא עובד במחשב ישן:
@חראשו המחירים בארץ באותו טווח אז חבל לחכות ולהזמין מחול
פי 4 במחיר https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=32515
@חראשו התכוונת אותו מחיר https://ksp.co.il/web/item/126148
-
@חראשו התכוונת אותו מחיר https://ksp.co.il/web/item/126148
@קינג-קומפיוטר א. התדר הוא רק 2.4 ב. התקן הוא n ולא ac
-
@קינג-קומפיוטר א. התדר הוא רק 2.4 ב. התקן הוא n ולא ac
@חראשו התכוונתי רעיונית ואל תשכח זמן משלוח אחריות וכו'
-
@חראשו אמר בWI-FI לא עובד במחשב ישן:
@חראשו אמר בWI-FI לא עובד במחשב ישן:
זה יביא לי גלישה במחשב נייח שאין לו כרטיס לקליטת WIFI ?
-
@חראשו אמר בWI-FI לא עובד במחשב ישן:
@חראשו אמר בWI-FI לא עובד במחשב ישן:
זה יביא לי גלישה במחשב נייח שאין לו כרטיס לקליטת WIFI ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

