עזרה | שגיאה בפתיחת קבצים
-
@chv אמר בעזרה מיידית:
@dshrppury ניסת להדליק את המחשב על 'מצב בטוח'? שם אמורה להיות לך גישה לgpedit
תערוך את זה שםאיך להפעיל על מצב בטוח?
-
@chv אמר בעזרה מיידית:
@dshrppury ניסת להדליק את המחשב על 'מצב בטוח'? שם אמורה להיות לך גישה לgpedit
תערוך את זה שםאיך להפעיל על מצב בטוח?
@dshrppury יש כאן סקריפט איפשהו אבל כנראה לא יעבוד לך (כי מה שיש לך זה חסימה על קריאה מהדיסק הקשיח)
תיכנס להגדרות > שחזור > יש שם שני כפתורים תלחץ על התחתון (לא זוכר איך זה כתוב בעברית)ואחרי זה צריך בשלב שמגיע למסך הכחול עם כל מיני אפשרויות - אמור להיות שם כפתור להפעיל במצב בטוח
-
@dshrppury יש כאן סקריפט איפשהו אבל כנראה לא יעבוד לך (כי מה שיש לך זה חסימה על קריאה מהדיסק הקשיח)
תיכנס להגדרות > שחזור > יש שם שני כפתורים תלחץ על התחתון (לא זוכר איך זה כתוב בעברית)ואחרי זה צריך בשלב שמגיע למסך הכחול עם כל מיני אפשרויות - אמור להיות שם כפתור להפעיל במצב בטוח
@chv אמר בעזרה מיידית:
@dshrppury יש כאן סקריפט איפשהו אבל כנראה לא יעבוד לך (כי מה שיש לך זה חסימה על קריאה מהדיסק הקשיח)
תיכנס להגדרות > שחזור > יש שם שני כפתורים תלחץ על התחתון (לא זוכר איך זה כתוב בעברית)ואז מה לעשות?
-
@chv אמר בעזרה מיידית:
@dshrppury יש כאן סקריפט איפשהו אבל כנראה לא יעבוד לך (כי מה שיש לך זה חסימה על קריאה מהדיסק הקשיח)
תיכנס להגדרות > שחזור > יש שם שני כפתורים תלחץ על התחתון (לא זוכר איך זה כתוב בעברית)ואז מה לעשות?
@dshrppury מצאתי
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1566827013065-safemodeonce.bat
אבל מסתמא לא עוזר לך כבר -
@chv אמר בעזרה מיידית:
@dshrppury יש כאן סקריפט איפשהו אבל כנראה לא יעבוד לך (כי מה שיש לך זה חסימה על קריאה מהדיסק הקשיח)
תיכנס להגדרות > שחזור > יש שם שני כפתורים תלחץ על התחתון (לא זוכר איך זה כתוב בעברית)ואז מה לעשות?
-
@chv אמר בעזרה | שגיאה בפתיחת קבצים:
@dshrppury בקיצור גוגל
https://www.google.com/search?q=איך להפעיל מחשב במצב בטוחאוקיי אני שמב
מה לעשות?! -
@chv אמר בעזרה | שגיאה בפתיחת קבצים:
@dshrppury בקיצור גוגל
https://www.google.com/search?q=איך להפעיל מחשב במצב בטוחאוקיי אני שמב
מה לעשות?! -
@chv אמר בעזרה | שגיאה בפתיחת קבצים:
@dshrppury בקיצור גוגל
https://www.google.com/search?q=איך להפעיל מחשב במצב בטוחאוקיי אני שמב
מה לעשות?!@dshrppury אתה במצב בטוח?
תדליק את העורך "מדיניות קבוצתית" (כתוב gpedit בהתחל ותדליק את זה)
כנס ל
User Configuration
ואז ל
Administrative Templates
ואז ל
Windows Components
ואז ל
File Explorerכאן תחפש את:
Prevent access to drives from My Computerתלחץ עליו פעמיים ותגיד לנו מה היה מוגדר (enabled, disabled, not configured)
-
@dshrppury אתה במצב בטוח?
תדליק את העורך "מדיניות קבוצתית" (כתוב gpedit בהתחל ותדליק את זה)
כנס ל
User Configuration
ואז ל
Administrative Templates
ואז ל
Windows Components
ואז ל
File Explorerכאן תחפש את:
Prevent access to drives from My Computerתלחץ עליו פעמיים ותגיד לנו מה היה מוגדר (enabled, disabled, not configured)
@chv אמר בעזרה | שגיאה בפתיחת קבצים:
@dshrppury אתה במצב בטוח?
תדליק את העורך "מדיניות קבוצתית" (כתוב gpedit בהתחל ותדליק את זה)
כנס ל
User Configuration
ואז ל
Administrative Templates
ואז ל
Windows Components
ואז ל
File Explorerכאן תחפש את:
Prevent access to drives from My Computerתלחץ עליו פעמיים ותגיד לנו מה היה מוגדר (enabled, disabled, not configured)
גם במצב בטוח הוא לא מאפשר
-
@chv אמר בעזרה | שגיאה בפתיחת קבצים:
@dshrppury אתה במצב בטוח?
תדליק את העורך "מדיניות קבוצתית" (כתוב gpedit בהתחל ותדליק את זה)
כנס ל
User Configuration
ואז ל
Administrative Templates
ואז ל
Windows Components
ואז ל
File Explorerכאן תחפש את:
Prevent access to drives from My Computerתלחץ עליו פעמיים ותגיד לנו מה היה מוגדר (enabled, disabled, not configured)
גם במצב בטוח הוא לא מאפשר
@dshrppury מה זה אומר לא מאפשר? עושה את ההודעה הנ"ל (הפעולה בוטלה וכו')
בעייייה מוזרה
מה עם הרגיסטרי? גם לא נפתח? regedit
90% זה וירוס. -
@dshrppury מה זה אומר לא מאפשר? עושה את ההודעה הנ"ל (הפעולה בוטלה וכו')
בעייייה מוזרה
מה עם הרגיסטרי? גם לא נפתח? regedit
90% זה וירוס.@chv אמר בעזרה | שגיאה בפתיחת קבצים:
@dshrppury מה זה אומר לא מאפשר? עושה את ההודעה הנ"ל (הפעולה בוטלה וכו')
בעייייה מוזרה
מה עם הרגיסטרי? גם לא נפתח? regedit
90% זה וירוס.שום דבר לא נפתח ואין סיכוי שזה וירוס כי יש לי eset
-
@dshrppury מה זה אומר לא מאפשר? עושה את ההודעה הנ"ל (הפעולה בוטלה וכו')
בעייייה מוזרה
מה עם הרגיסטרי? גם לא נפתח? regedit
90% זה וירוס. -
@dshrppury מחשב פרטי?
-
@dshrppury מחשב פרטי?
-
@dshrppury אפשר לראות צילומסך של מסך הפתיחהבCMD?
-
@dshrppury אפשר לראות צילומסך של מסך הפתיחהבCMD?
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | שגיאה בפתיחת קבצים:
@dshrppury אפשר לראות צילומסך של מסך הפתיחהבCMD?
מה שכבר אמרתי
יש לי רק במצב בטוח cmd ו reg -
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | שגיאה בפתיחת קבצים:
@dshrppury אפשר לראות צילומסך של מסך הפתיחהבCMD?
מה שכבר אמרתי
יש לי רק במצב בטוח cmd ו reg@dshrppury אז שיהיה במצב בטוח ואם אפשר גם צילומסך של השגיאה
-
@dshrppury אז שיהיה במצב בטוח ואם אפשר גם צילומסך של השגיאה
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | שגיאה בפתיחת קבצים:
@dshrppury אז שיהיה במצב בטוח ואם אפשר גם צילומסך של השגיאה
אי אפשר לצלם
-
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | שגיאה בפתיחת קבצים:
@dshrppury אז שיהיה במצב בטוח ואם אפשר גם צילומסך של השגיאה
אי אפשר לצלם
@dshrppury מצלמה חיצונית גם אין לך?
-
@dshrppury מצלמה חיצונית גם אין לך?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות