מדריך I הכנסת אפליקציות לכלים או למשחקים
-
@איש-אמת אמר במדריך I הכנסת אפליקציות לכלים או למשחקים:
(נמצא את השם ע"י כל בו רוט או סייר שיש בו פונקציה כזאת לדוגמת es)
אין צורך זה כבר כתוב בחלון הראשי של התוכנה

-
@klopkk אמר במדריך I הכנסת אפליקציות לכלים או למשחקים:
@איש-אמת תראה לי משהו אחד שלא..
יש כאלו אבל לא הרבה
@hvusv1234 לא נתקלתי עדיין במשהו כזה
-
@hvusv1234 לא נתקלתי עדיין במשהו כזה
-
@hvusv1234 לא נתקלתי עדיין במשהו כזה
@klopkk אמר במדריך I הכנסת אפליקציות לכלים או למשחקים:
@hvusv1234 לא נתקלתי עדיין במשהו כזה
את שם החבילה תמיד יש. אבל את הלאונץ אקטיביטי לפעמים אין
-
@klopkk אמר במדריך I הכנסת אפליקציות לכלים או למשחקים:
@hvusv1234 לא נתקלתי עדיין במשהו כזה
את שם החבילה תמיד יש. אבל את הלאונץ אקטיביטי לפעמים אין
@hvusv1234 לא צריך את האקטיביטי
-
@איש-אמת אמר במדריך I הכנסת אפליקציות לכלים או למשחקים:
@klopkk מה מוזר כל מה שניסיתי לא הראה חוץ מאפליקציות מערכתיות
אתה מגזים. להרוב זה מראה. בודדים שלא ורק את השורה השנייה לא.
@hvusv1234 אמר במדריך I הכנסת אפליקציות לכלים או למשחקים:
אתה מגזים. להרוב זה מראה. בודדים שלא ורק את השורה השנייה לא.
לא יודע מה אצלכם אצלי לא מראה!
-
@hvusv1234 אמר במדריך I הכנסת אפליקציות לכלים או למשחקים:
אתה מגזים. להרוב זה מראה. בודדים שלא ורק את השורה השנייה לא.
לא יודע מה אצלכם אצלי לא מראה!
-
@מנדי אמר במדריך I הכנסת אפליקציות לכלים או למשחקים:
מספיק להתקין
התכוונת לדחוף (סתם להתקין א"א)
ואולי צריך לתת הרשאות (אין לי מושג מעולם לא ניסיתי לכן ביקשתי שיעדכנו {אני הכנסתי רק דרך רום}) -
@מנדי אמר במדריך I הכנסת אפליקציות לכלים או למשחקים:
זה קובץ APK
אבל מערכתי כך שא"א גם מצד שיש כבר ואז א"א לעדכן וגם מצד שסתם א"א להתקין מערכתיים (אאל"ט)
-
@מנדי אמר במדריך I הכנסת אפליקציות לכלים או למשחקים:
דף הבית
מסך הבית, וכן (שוב אולי צריך גם לתת הרשאות: כל סייר אפשרות אחרת-הרוב במאפינים)
תתקין לפני מסך בית אחר ואם לא הולך לא נורא תחזיר את הישן
(אני לא לוקח אחריות כמובן-אבל המדריך עובד לכו"ע ברום)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות