האם שינוי אופיס מ-32 ביט ל-64 ביט מצריך הסרה והתקנה?
-
לאחרונה התקנתי את אופיס מחדש במחשב שלי ומאז הוא נתקע בכל פעם שאני משתמש בו ,
עכשיו ראיתי שמותקן אצלי גירסת 32 ביט , השאלה היא איך / האם ניתן לשנות ל 64 ביט מבלי להתקין מחדש ? -
לאחרונה התקנתי את אופיס מחדש במחשב שלי ומאז הוא נתקע בכל פעם שאני משתמש בו ,
עכשיו ראיתי שמותקן אצלי גירסת 32 ביט , השאלה היא איך / האם ניתן לשנות ל 64 ביט מבלי להתקין מחדש ?@avi-klaine צריך להסיר ולהתקין מחדש
אם אתה מחפש 2019
יש לך פה 64 סביות
https://media.softwares.center/sw/office/setupproplus2019retail.x64.he-il.exeרק להפעיל את הקובץ וכל ההתקנה תתבצע לבד
-
תודה מה זה הקובץ שצרפת ?
זה לא אופיסס עצמו כי זה שוקל רק 6 מ''ב -
תודה מה זה הקובץ שצרפת ?
זה לא אופיסס עצמו כי זה שוקל רק 6 מ''ב@avi-klaine זה בעצם ההתקנה
זה התקנה אונליין, זאת אומרת זה מוריד ומתקין ביחד
רק צריך שלא יהיה חסום עדכוני וינדווס כדי שזה יעבוד -
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות