הצעת יעול - הוספת אופציה בכתיבת פוסט
-
@הערשלה אמר בהצעת יעול - הוספת אופציה בכתיבת פוסט:
אולי אפשר להוסיף אפשרות להטמיע משהו בתוך הפוסט (למשל, סרטון מהדרייב)?
אני חושב שזה מעמיס על השרת של הפורום ובגלל זה לא יעשו את זה
@צמא-לדעת זה לא מעמיס על השרת כי זה לא ישב עליו כוונתו שזה ייתן יעני תצוגה מקדימה לסרטון אבל לא ישב על האחסון שלו
-
@אבגד2 אמר בהצעת יעול - הוספת אופציה בכתיבת פוסט:
הבקשה היא שיהיה אפשר להוסיף iframe לפוסטים
אתה מתרגם לאלו שמבינים רק שפת html ולא יודעים מה המשמעות של זה בעברית?

-
@אבגד2 אמר בהצעת יעול - הוספת אופציה בכתיבת פוסט:
הבקשה היא שיהיה אפשר להוסיף iframe לפוסטים
זה לא היה מובן למישהו???
-
@אבגד2 אמר בהצעת יעול - הוספת אופציה בכתיבת פוסט:
הבקשה היא שיהיה אפשר להוסיף iframe לפוסטים
זה לא היה מובן למישהו???
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
