עזרה | במערכת DVR שבחיבור למסך מבקשת סיסמא ואני לא זוכר אותה
-
אשמח לעזרה בנושא
-
אשמח לעזרה בנושא
@דניאל-ביטון תנסה ADMIN בקטן או בגדול או אות ראשונה בגדול,לפעמים זה 88888 או 66666, אולי עם דגם מדוייק יהיה אפשר לעזור יותר (אם זה עם תכנון סיני קצת יותר מסובך -אולי איפוס יעזור)
-
אשמח לעזרה בנושא
@דניאל-ביטון אמר בעזרה | במערכת DVR שבחיבור למסך מקשת סיסמא ואני לא זוכר אותה:
אשמח לעזרה בנושא
אם אתה רוצה רק לצפות אונליין בנעשה במצלמות, (ולא להיכנס לממשק) אתה יכול להקליק קליק ימני על העכבר ואז הוא יציג לך את המצלמות באונליין.
-
@דניאל-ביטון אמר בעזרה | במערכת DVR שבחיבור למסך מקשת סיסמא ואני לא זוכר אותה:
אשמח לעזרה בנושא
אם אתה רוצה רק לצפות אונליין בנעשה במצלמות, (ולא להיכנס לממשק) אתה יכול להקליק קליק ימני על העכבר ואז הוא יציג לך את המצלמות באונליין.
@שלמה-ויסברג לא אני לא רוצה לצפות אונליין
-
@שלמה-ויסברג לא אני לא רוצה לצפות אונליין
@דניאל-ביטון לפעמים זה ABC123
ואם יש לך אפשרות לשאול את המתקין
תתייעץ איתו, לפעמים אתה מקבל מדבקה על המצלמה עצמה -
@דניאל-ביטון לפעמים זה ABC123
ואם יש לך אפשרות לשאול את המתקין
תתייעץ איתו, לפעמים אתה מקבל מדבקה על המצלמה עצמה@שרגא-תכנות תודה רבה לכל העוזרים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות