איזה שפת תכנות משתמשים בנגנים
-
אני רוצה לחפש מתכנת שיפתח לי תוכנה שיאפשר להכניסו לנגנים הקיימים.
אני עם הארץ גמור בנושאים אלו.
שאלתי איך אני מחפש מתכנת כזה כלומר באיזה שפה צריכים לכתוב תוכנות אלו.
תודה מראש למשיבים כהוגן.@יעקוב אמר באיזה שפת תכנות משתמשים בנגנים:
אני רוצה לחפש מתכנת שיפתח לי תוכנה שיאפשר להכניסו לנגנים הקיימים.
אני עם הארץ גמור בנושאים אלו.
שאלתי איך אני מחפש מתכנת כזה כלומר באיזה שפה צריכים לכתוב תוכנות אלו.
תודה מראש למשיבים כהוגן.מצטרף לשאלה
-
אני רוצה לחפש מתכנת שיפתח לי תוכנה שיאפשר להכניסו לנגנים הקיימים.
אני עם הארץ גמור בנושאים אלו.
שאלתי איך אני מחפש מתכנת כזה כלומר באיזה שפה צריכים לכתוב תוכנות אלו.
תודה מראש למשיבים כהוגן. -
@יעקוב אמר באיזה שפת תכנות משתמשים בנגנים:
@ntz אני מתכון לנגנים הרגילים של סאנדיסק סאמוויקס וכו'
לא מכיר סאמוויסק.
של סאנדיסק בלי רוקובוקס-ב99% ש אי אפשר בכלל להכניס ישומים.
יכול להיות שאני טועה, אבל אני מאוד אופתע.
@Men770 התעסקת בקושחות שלהם פעם לא?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות