באג - כל פעם שאני תופס מילים כלשהם בנושא הוא נשאר עם כפתור הציטוט
-
יש פיתרון?
-
יש פיתרון?
@מנחם-מחשבים-0 זה לא באג אלא נעשה בכוונה וזה מאד יעיל לציטוט חלקי
-
@מנחם-מחשבים-0 זה לא באג אלא נעשה בכוונה וזה מאד יעיל לציטוט חלקי
@שלמה-ווייס ואיך אני מבטל?
-
@שלמה-ווייס ואיך אני מבטל?
@מנחם-מחשבים-0 אתה מתכון על עצם הלחצן שנשאר כדי שמתי שמסמנים יהיה אפשר לצטט שזה כמו שאומר @שלמה-ווייס זה לא באג וככה זה אמור להיות
או שגם כאשר אתה עובר למסך אחר נשאר אותו לחצן ? -
@מנחם-מחשבים-0 אתה מתכון על עצם הלחצן שנשאר כדי שמתי שמסמנים יהיה אפשר לצטט שזה כמו שאומר @שלמה-ווייס זה לא באג וככה זה אמור להיות
או שגם כאשר אתה עובר למסך אחר נשאר אותו לחצן ?@bbn אפשרות ב'.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות