שגיאה במובי מייקר 2012
-
ערכתי סרטון-ופתאום באמצע הקבצים נעלמו (סימן צהוב כזה של קובץ שגוי).
מה שמוזר זה, שהכל אותו וידאו מקורי וחתכתי בתוכנה-וחלקים הופיעו וחלקים לא.
הקובץ לא נמחק\שונה\הועבר ולא היה על אונקי

@מישהו12 קורה הרבה. באג מוכר. לא חושב שיש מה לעשות.
-
@מישהו12 קורה הרבה. באג מוכר. לא חושב שיש מה לעשות.
-
@מנחם-מחשבים-0 פעם ראשונה שקורה לי, ואני עובד איתה מלא
@מישהו12 לי זה קרה המון...
-
@מישהו12 לי זה קרה המון...
@מנחם-מחשבים-0 אם כל הקבצים המקוריים לא שונו כלל כולל שינוי שם הקובץ וכד' אולי מחיקת הקובץ המקורי והעתקה מחדש לאותו המקום עם אותו השם ואז הפעלת מובי מייקר תעזור כי אולי איכשהו הקובץ שאותו ערכת עבר שינוי
ואם לא שווה לנסות הפעלת המחשב מחדש -
@מנחם-מחשבים-0 אם כל הקבצים המקוריים לא שונו כלל כולל שינוי שם הקובץ וכד' אולי מחיקת הקובץ המקורי והעתקה מחדש לאותו המקום עם אותו השם ואז הפעלת מובי מייקר תעזור כי אולי איכשהו הקובץ שאותו ערכת עבר שינוי
ואם לא שווה לנסות הפעלת המחשב מחדש@אבי-ים אמר בשגיאה במובי מייקר 2012:
אם כל הקבצים המקוריים לא שונו כלל כולל שינוי שם הקובץ
כלום לא קרה, סתם זה צץ באמצע הוספת כתוביות.
סגירה של מובי מייקר ועבודה מחדש לא עזרה- התוכנה קרסה.כנראה קשור לעדכון שעדכנתי את הוינדוס ביום שישי , איזה עדכון אבטחה.
פעם ראשונה שאני עם מובי מייקר מאז.
טוב, כרגע אני מוסיף כתוביות עם shotcut -
ערכתי סרטון-ופתאום באמצע הקבצים נעלמו (סימן צהוב כזה של קובץ שגוי).
מה שמוזר זה, שהכל אותו וידאו מקורי וחתכתי בתוכנה-וחלקים הופיעו וחלקים לא.
הקובץ לא נמחק\שונה\הועבר ולא היה על אונקי

@מישהו12 קרה גם לי המון מניסיון
פשוט לתקן קובץ אחד ובד"כ מסדר את כולם ביחד -
@מישהו12 קרה גם לי המון מניסיון
פשוט לתקן קובץ אחד ובד"כ מסדר את כולם ביחד -
@סיפורי-חיים-ולדר לא עבד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות