מדפסת מרובת משתמשים עם קוד
-
מישהו יודע איך ניתן לעשות את זה,
שבמדפסת לא יוכלו להדפיס רק עם קוד ואז כל עובד במשרד מדפיס רק את הדפים שלו@crul30 עד כמה שידוע לי צריך בשביל זה מדפסת שעובדת על פולסים ואפשר להשתמש עם מכשיר של ונדטרוניקס שיתחבר למדפסת כדי שייתן את הפולסים ואז להפעיל את ההדפסה ואז לכל עובד יש קוד משלו להדפיס
-
@crul30 עד כמה שידוע לי צריך בשביל זה מדפסת שעובדת על פולסים ואפשר להשתמש עם מכשיר של ונדטרוניקס שיתחבר למדפסת כדי שייתן את הפולסים ואז להפעיל את ההדפסה ואז לכל עובד יש קוד משלו להדפיס
@קינג-קומפיוטר לא יש גם אפשרות על מדפסת רגילה
-
@קינג-קומפיוטר לא יש גם אפשרות על מדפסת רגילה
@crul30 לא מכיר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות