הסבר על ההבדל בין המברגות
-
יש פה השוואה מזאפ ודבר אחד לא ברור לי
הדגם היותר מתקדם חלש יותר מהדגם הפחות מתקדם כביכול

אגב לא יודע מה באמת יותר מתקדם אני הולך רק לפי השמות שלהם
@עניו-כמשה כנראה שבהספק וברטט זה שונה
-
@עניו-כמשה כנראה שבהספק וברטט זה שונה
-
@אופק בכל הפרמטרים היא יותר מתקדמת חוץ מהסוללה
אולי לכן זה הפרש כזההנפקמ מה שווה לקנות יותר
-
@עניו-כמשה @ELAZAR מבין בזה
-
יש פה השוואה מזאפ ודבר אחד לא ברור לי
הדגם היותר מתקדם חלש יותר מהדגם הפחות מתקדם כביכול

אגב לא יודע מה באמת יותר מתקדם אני הולך רק לפי השמות שלהם
@עניו-כמשה יש לי את הדגם WU 290.1 מהדור החדש כמו זה שבתמונה עלה לי 800 ומאוד מומלצת מברגה ברמה של מקצוענים היא יותר חזקה מהשנייה רק השנייה עם סוללה לקצת יותר זמן ולכן המחיר יותר גבוה [5 אמפר ואילו שלי 2 אמפר ] אבל זה לא מורגש בכלל מגיע עם 2 סוללות מתאם בין הדור החדש לישן ומטען בנוסף 3 מהירויות וצג חיווי על הסוללה בקיצור לפי דעתי היא יותר מומלצת [מעבודה מסיבית איתה ]
-
יש פה השוואה מזאפ ודבר אחד לא ברור לי
הדגם היותר מתקדם חלש יותר מהדגם הפחות מתקדם כביכול

אגב לא יודע מה באמת יותר מתקדם אני הולך רק לפי השמות שלהם
@עניו-כמשה וגם תראה שהמומנט יותר חזק הבדל של 60 ניוטון מטר [שזה הרבה]
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות