עזרה | ה-wi-fi לא נדלק.
-
@מוטי-ברנד כתוב בפתיחה של המכשיר Samsung young 2
@ירושלים-שלי אז תחפשי לפי הדגם המדויק בפורום מה שהבאתי לא מתאים
-
@ירושלים-שלי אז תחפשי לפי הדגם המדויק בפורום מה שהבאתי לא מתאים
@מוטי-ברנד מנסה, תודה רבה ★
-
@ירושלים-שלי אז תחפשי לפי הדגם המדויק בפורום מה שהבאתי לא מתאים
@מוטי-ברנד כשמחברים את המכשיר למחשב הוא כותב SM G130H מה זה אומר??
-
@מוטי-ברנד כשמחברים את המכשיר למחשב הוא כותב SM G130H מה זה אומר??
@ירושלים-שלי שזה הדגם שאת צריכה לחפש נראה לי שיש בפורום
-
@ירושלים-שלי שזה הדגם שאת צריכה לחפש נראה לי שיש בפורום
@מוטי-ברנד תודה רבה רבה ★
(יש מצב שזה יזיק אם אני עושה לפי ההוראות 1 על 1?)
-
@מוטי-ברנד תודה רבה רבה ★
(יש מצב שזה יזיק אם אני עושה לפי ההוראות 1 על 1?)
@ירושלים-שלי לא אמור להיות בעיות
-
@ירושלים-שלי לא אמור להיות בעיות
@מוטי-ברנד אוקי, תודה רבה ★
-
@מוטי-ברנד כשמחברים את המכשיר למחשב הוא כותב SM G130H מה זה אומר??
-
@ירושלים-שלי יש לך פה גירסא
-
תודה רבה לכל העוזרים, צרבתי את הרום המקורי למכשיר וה-wi-fi תקין ב"ה.
-
@מ-ז-0 זה נושא חדש לכאורה!!
אבל, לא מצאתי משהו חופף ממש למה שרציתים.
אולי זה
זה.אבל, כמובן שאל תצרבו לפני שאתם מוודאים שזה מתאים למכשיר שלכם.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות