עזרה/נעלתי את הביוס/עזרה
-
@בינו-המלך
תוציא את הבטריה הקטנה שיש בלוח אם ותחכה כמה שנית ותכניס חזרה -
@בינו-המלך
תוציא את הבטריה הקטנה שיש בלוח אם ותחכה כמה שנית ותכניס חזרהלרוב זה לא יעזור
לכל נייד יש את השיטות שלו , יש כאלו שצריך לקצר נקודות בלוח
או רגליים בצ'יפ או תוכנה בעלות וכו'
ובקשר לאשכול ההוא
במחשב נייח בדר"כ יש כפתור או ג'מפר לאיפוס.
ותלוי אם זו רק סיסמת כניסה לביוס, שאז אפשר עם תוכנה ממערכת ההפעלה,
או שהסיסמה כבר בהדלקת המחשב שאז צריך איפוס פיזית.למשל בעבר היה אפשר להנציל לוח שנמחק לו הביוס בעזרת דיסקט שיחזור
היו מכניסים לכונן ובהדלקה הלוח היה מחפש את קובץ התיקון -
ב בינו המלך סימן נושא זה כשאלה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות