פריצה לסים שיעבוד בפלאפון לא כשר
-
מי כאן בפורום עושה את זה, תודה!
@בסטפון @שמחה-מדיה ? -
-
@חראשו באיזה מכשיר?
בנוקיה C2 ו 208 אני יודע שפלאפון ורמי לוי עובדים בדרך כלל אפילו בלי פריצה ובסלקום בכל פלאפון מכניסים סים חדש ועושים החלפת סים מהסים הישן וזה לא נחסם.
וגולן עובד עם פריצה פשוטה. -
-
מי כאן בפורום עושה את זה, תודה!
@בסטפון @שמחה-מדיה ? -
@חראשו אני לא דיברתי על קסמים דיברתי על דברים שעובדים מניסיון אם אתה רוצה תעשה ניסויים נשלח אותך למעבדה בנס ציונה


-
@elazar @בסטפון אני צריך כזה דבר לראוטר נייד, שיש לו IMEI לא כשר לחברת סלקום או גולן (-עדיף סלקום).
מה אתם אומרים? -
@בסטפון אמר בפריצה לסים שיעבוד בפלאפון לא כשר:
@שמואל-ש סים לבן זה פרטנר
מה זאת אומרת? לחברות אחרות אין סים לבן?
ולמה פעם אחת כשהיה לי בעיה אז מישהו נתן לי סים לבן של הוט מובייל?
וכן אי אפשר ליצור כזה דבר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות