הצעה.-שבאים לסמן נושאים שנקראו שיהיה אפשרות לסמן קטגוריות שרק הם יוגדרו שלא נקראו
-
ולא הפוך שמסמנים קטגוריות שכן נקראו ואז אם נניח שמעני אותי רק נושא אחד אני צריךלעבור על הכל
-
ולא הפוך שמסמנים קטגוריות שכן נקראו ואז אם נניח שמעני אותי רק נושא אחד אני צריךלעבור על הכל
@זלמן-שמערל אמר בהצעה.-שבאים לסמן נושאים שנקראו שיהיה אפשרות לסמן קטגוריות שרק הם יוגדרו שלא נקראו:
אז אם נניח שמענין אותי רק נושא אחד אני צריך לעבור על הכל
פשוט תעשה חיפוש...
-
ולא הפוך שמסמנים קטגוריות שכן נקראו ואז אם נניח שמעני אותי רק נושא אחד אני צריךלעבור על הכל
@זלמן-שמערל אמר בהצעה.-שבאים לסמן נושאים שנקראו שיהיה אפשרות לסמן קטגוריות שרק הם יוגדרו שלא נקראו:
ולא הפוך שמסמנים קטגוריות שכן נקראו ואז אם נניח שמעני אותי רק נושא אחד אני צריךלעבור על הכל
תומך
-
@זלמן-שמערל אמר בהצעה.-שבאים לסמן נושאים שנקראו שיהיה אפשרות לסמן קטגוריות שרק הם יוגדרו שלא נקראו:
ולא הפוך שמסמנים קטגוריות שכן נקראו ואז אם נניח שמעני אותי רק נושא אחד אני צריךלעבור על הכל
תומך
@שמואל-ש אמר בהצעה.-שבאים לסמן נושאים שנקראו שיהיה אפשרות לסמן קטגוריות שרק הם יוגדרו שלא נקראו:
תומך
תגדיר 'תומך'
-
@שמואל-ש אמר בהצעה.-שבאים לסמן נושאים שנקראו שיהיה אפשרות לסמן קטגוריות שרק הם יוגדרו שלא נקראו:
תומך
תגדיר 'תומך'
@גרפיקאי-חובב אמר בהצעה.-שבאים לסמן נושאים שנקראו שיהיה אפשרות לסמן קטגוריות שרק הם יוגדרו שלא נקראו:
תגדיר 'תומך'
לא הבנתי
-
@גרפיקאי-חובב אמר בהצעה.-שבאים לסמן נושאים שנקראו שיהיה אפשרות לסמן קטגוריות שרק הם יוגדרו שלא נקראו:
תגדיר 'תומך'
לא הבנתי
@שמואל-ש אמר בהצעה.-שבאים לסמן נושאים שנקראו שיהיה אפשרות לסמן קטגוריות שרק הם יוגדרו שלא נקראו:
@גרפיקאי-חובב אמר בהצעה.-שבאים לסמן נושאים שנקראו שיהיה אפשרות לסמן קטגוריות שרק הם יוגדרו שלא נקראו:
תגדיר 'תומך'
לא הבנתי
מה זאת אומרת תומך?
-
@שמואל-ש אמר בהצעה.-שבאים לסמן נושאים שנקראו שיהיה אפשרות לסמן קטגוריות שרק הם יוגדרו שלא נקראו:
@גרפיקאי-חובב אמר בהצעה.-שבאים לסמן נושאים שנקראו שיהיה אפשרות לסמן קטגוריות שרק הם יוגדרו שלא נקראו:
תגדיר 'תומך'
לא הבנתי
מה זאת אומרת תומך?
@גרפיקאי-חובב אמר בהצעה.-שבאים לסמן נושאים שנקראו שיהיה אפשרות לסמן קטגוריות שרק הם יוגדרו שלא נקראו:
מה זאת אומרת תומך?
שאני תומך בהצעה=בעד ההצעה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות