הוינדוס נתקע
-
עשיתי איפוס למחשב וינדוס 10
ובאמצע האיפוס החשמל קפץ
ועכשיו כל פעם שאני מדליק את המחשב הוא נתקע על מסך כחול ולא עולה
יש דרך לפתור את זה?
תודה.@אלי-אלי-אלי קשה לדעת מה בדיוק קרה במצב כזה, אם כבר עשית איפוס מלא ואין לך צורך בקבצים שהיו על המחשב פשוט תתקין את ווינדוס מחדש
-
זה היה די בהתחלה
(כלומר הוא היה באמצע להוריד תוכנות)
אין עוד שום דרך?? -
זה היה די בהתחלה
(כלומר הוא היה באמצע להוריד תוכנות)
אין עוד שום דרך??@אלי-אלי-אלי יש לך סיבה למה לא להתקין מחדש? פשוט גם אם יש דרכים אחרות הם מסובכות ולא ניתן כלל לעזור מרחוק במצב כזה
-
ניסתי להתקין אבל אני לא מצליח
(יש סיכוי שאונקי סאנדיסק לא תומך בזה?
{ניסתי בכמה מחשבים כמה מערכות הפעלה) -
ניסתי להתקין אבל אני לא מצליח
(יש סיכוי שאונקי סאנדיסק לא תומך בזה?
{ניסתי בכמה מחשבים כמה מערכות הפעלה)@אלי-אלי-אלי צרבת על אונקי ווינדוס עם רופוס?
-
ניסתי להתקין אבל אני לא מצליח
(יש סיכוי שאונקי סאנדיסק לא תומך בזה?
{ניסתי בכמה מחשבים כמה מערכות הפעלה)@אלי-אלי-אלי לדעתי תפתח נושא חדש עזרה| לא מצליח להתקין את ווינדוס ותפרט שם מה בדיוק ניסית ואיפה אתה נתקע כך ידעו לעזור לך
-
ניסתי להתקין אבל אני לא מצליח
(יש סיכוי שאונקי סאנדיסק לא תומך בזה?
{ניסתי בכמה מחשבים כמה מערכות הפעלה)@אלי-אלי-אלי או שתשנה כותרת
-
@elieze@
כן -
@elieze@
כן@אלי-אלי-אלי אתה צריך לבחור ב BOOT את האונקי
-
@אלי-אלי-אלי אתה צריך לבחור ב BOOT את האונקי
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות