NVR פיצול ממצלמה אחת ל4 מצלמות
-

יש ברשותי NVR מערכת 4 מצלמות אלחוטיות
ב4 המצלמות יש אנטנה והם מתחברים למערכת בצורה אלחוטית וככה זה מתפקד כראוי,
הבעיה אצלי שלא היה לי קליטה בין מרחק המצלמות למערכת (זה היה משדר בדיליי של חצי דקה) ולכן החלטתי לחבר את המצלמות בצורה קווית למערכת.
אבל יש לי בעיה יש במערכת יציאת רשת אחת שמשמשת לכניסת אינטרנט או להגדרת כל מצלמה בנפרד.
כרגע חיברתי מצלמה אחת בחיבור ישיר ליציאת רשת של המערכת וזה עובד מעולה,
אבל מתיי שאני מחבר עוד מצלמה על ידיי פיצול עם ראוטר זה מראה בכל המצלמות את אותו התמונה של מצלמה אחת בלבד ולא את 4 המצלמות,
השאלה שלי:
איך אפשר לפצל את היציאת רשת האחת במערכת NVR כדיי שאוכל לחבר בה 4 מצלמות יחד?

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות