בקשר לשינוי תפריט ב208
-
https://mitmachim.top/topic/12/שינוי-תפריט-קבצי-תפריט-לנוקיה-208
@אלישי אם אפשר להוסיף בתפריט אם הנגן ומצלמה. בלוטוס אין שמה
אודה לך אם תוסיף
ותודה רבה על המדריך -
https://mitmachim.top/topic/12/שינוי-תפריט-קבצי-תפריט-לנוקיה-208
@אלישי אם אפשר להוסיף בתפריט אם הנגן ומצלמה. בלוטוס אין שמה
אודה לך אם תוסיף
ותודה רבה על המדריך@עברי-אנוכי תשלח את התפריט בקובץ zip ותגיד מה אתה רוצה להוסיף שם
-
@עברי-אנוכי תשלח את התפריט בקובץ zip ותגיד מה אתה רוצה להוסיף שם
-
@עברי-אנוכי בשמחה.
ביקשתי אם תוכל לשלוח את התפריט המבוקש בתוך zip -
@עברי-אנוכי בשמחה.
ביקשתי אם תוכל לשלוח את התפריט המבוקש בתוך zip@שמואל שכחתי ועכשיו הוספתי תודה
-
@שמואל שכחתי ועכשיו הוספתי תודה
@עברי-אנוכי בבקשה
menusettings.rar -
@עברי-אנוכי בבקשה
menusettings.rar@שמואל תודה אין עליך יתותח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות