בירור | גיבוי בעת צריבה.
-
האם צריך לגבות את התוכן של המכשיר לפני צריבה?
-
האם צריך לגבות את התוכן של המכשיר לפני צריבה?
@ירושלים-שלי
בוודאי, תוכן שנמצא בזיכרון הפנימי ימחק,
מה שבכרטיס לא אמור להימחק אבל לא ממליץ לקחת סיכון.. -
האם צריך לגבות את התוכן של המכשיר לפני צריבה?
@ירושלים-שלי אני לא יודע איזה סוג צריבה את צריכה אבל יש כאילו שהצריבה נחלקת לכמה חלקים א סיסטם ב בוט ג רקוברי וכו וכו ויש גם יוזר-דאטה ואם מורידים את הצריבה של היוזר-דאטה נשארים כל הקבצים והאפליקציות (האפליקציות מתאפסות ואולי גם האנשי קשר נמחקים)
-
האם צריך לגבות את התוכן של המכשיר לפני צריבה?
-
@ירושלים-שלי אני לא יודע איזה סוג צריבה את צריכה אבל יש כאילו שהצריבה נחלקת לכמה חלקים א סיסטם ב בוט ג רקוברי וכו וכו ויש גם יוזר-דאטה ואם מורידים את הצריבה של היוזר-דאטה נשארים כל הקבצים והאפליקציות (האפליקציות מתאפסות ואולי גם האנשי קשר נמחקים)
@איש-אמת אמר בבירור | גיבוי בעת צריבה.:
@ירושלים-שלי אני לא יודע איזה סוג צריבה את צריכה אבל יש כאילו שהצריבה נחלקת לכמה חלקים א סיסטם ב בוט ג רקוברי וכו וכו ויש גם יוזר-דאטה ואם מורידים את הצריבה של היוזר-דאטה נשארים כל הקבצים והאפליקציות (האפליקציות מתאפסות ואולי גם האנשי קשר נמחקים)
לא באמת הבנתי את כל הגאונות הזאת...
אני עדיין לא ברמה הזאת
שואפת...אבל, תודה רבה על ההסבר!
-
@ירושלים-שלי אם אתה צורב רום לא אמור להימחק כלום.
אבל תמיד טוב לגבות.@דוד-1 אמר בבירור | גיבוי בעת צריבה.:
@ירושלים-שלי אם אתה צורב רום לא אמור להימחק כלום.
אבל תמיד טוב לגבות.זאת הייתה השאלה שלי!! לגבי רום.
תודה רבה.
אגב, לאחר הצריבה (אחרי שלא גיביתי את החומר בטעות) הכל נשאר קיים.
-
@דוד-1 אמר בבירור | גיבוי בעת צריבה.:
@ירושלים-שלי אם אתה צורב רום לא אמור להימחק כלום.
אבל תמיד טוב לגבות.זאת הייתה השאלה שלי!! לגבי רום.
תודה רבה.
אגב, לאחר הצריבה (אחרי שלא גיביתי את החומר בטעות) הכל נשאר קיים.
@ירושלים-שלי
תודה על העדכון, למרות שזה קצת מוזר לי, יוצא לי צרוב כמה פעמים בחודש בד"כ הזיכרון הפנימי נמחק. -
@ירושלים-שלי
תודה על העדכון, למרות שזה קצת מוזר לי, יוצא לי צרוב כמה פעמים בחודש בד"כ הזיכרון הפנימי נמחק.@bamba זה תלוי מה בחרת בCSC
-
@bamba זה תלוי מה בחרת בCSC
@a0533057932 שזה אומר??

-
@a0533057932 שזה אומר??

@ירושלים-שלי אמר בבירור | גיבוי בעת צריבה.:
@a0533057932 שזה אומר??

CSC מוחק הכל
HOME_CSC משאיר את הDATA -
@ירושלים-שלי אמר בבירור | גיבוי בעת צריבה.:
@a0533057932 שזה אומר??

CSC מוחק הכל
HOME_CSC משאיר את הDATA@a0533057932 אוקי, וסליחה על הבורות אבל מה זה DATA?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות