פלא יועץ לנוקיה 208
-
@קפטן-ניק אמר בפלא יועץ לנוקיה 208:
אם יש למישהו פלא יועץ לנוקיה 208 (לא הגרסא של מישהו 12)
מה רע בגרסא שלי?
אולי אפשר לתקן את זה@מישהו12 אמר בפלא יועץ לנוקיה 208:
@קפטן-ניק אמר בפלא יועץ לנוקיה 208:
אם יש למישהו פלא יועץ לנוקיה 208 (לא הגרסא של מישהו 12)
מה רע בגרסא שלי?
אולי אפשר לתקן את זה
בגלל שהיא קשה ומסובכת -
@מישהו12 אמר בפלא יועץ לנוקיה 208:
@קפטן-ניק אמר בפלא יועץ לנוקיה 208:
אם יש למישהו פלא יועץ לנוקיה 208 (לא הגרסא של מישהו 12)
מה רע בגרסא שלי?
אולי אפשר לתקן את זה
בגלל שהיא קשה ומסובכת@יוסי-הגאון אמר בפלא יועץ לנוקיה 208:
@מישהו12 אמר בפלא יועץ לנוקיה 208:
@קפטן-ניק אמר בפלא יועץ לנוקיה 208:
אם יש למישהו פלא יועץ לנוקיה 208 (לא הגרסא של מישהו 12)
מה רע בגרסא שלי?
אולי אפשר לתקן את זה
בגלל שהיא קשה ומסובכתמה מסובך בה?
-
@יוסי-הגאון אמר בפלא יועץ לנוקיה 208:
@מישהו12 אמר בפלא יועץ לנוקיה 208:
@קפטן-ניק אמר בפלא יועץ לנוקיה 208:
אם יש למישהו פלא יועץ לנוקיה 208 (לא הגרסא של מישהו 12)
מה רע בגרסא שלי?
אולי אפשר לתקן את זה
בגלל שהיא קשה ומסובכתמה מסובך בה?
@מישהו12 אמר בפלא יועץ לנוקיה 208:
@יוסי-הגאון אמר בפלא יועץ לנוקיה 208:
@מישהו12 אמר בפלא יועץ לנוקיה 208:
@קפטן-ניק אמר בפלא יועץ לנוקיה 208:
אם יש למישהו פלא יועץ לנוקיה 208 (לא הגרסא של מישהו 12)
מה רע בגרסא שלי?
אולי אפשר לתקן את זה
בגלל שהיא קשה ומסובכתמה מסובך בה?
אולי לך זה לא מסובך
אבל הכתב
שמאל לימין
כל ההגדרות המסובכות ועודאני אישית מאוד נהניתי בה
ואני חושב שהיא עדיפה על אחרים מכיון שיש בה יותר פונקציות
אני רק מביא את טעמו לפי דעתי. -
@קפטן-ניק אמר בפלא יועץ לנוקיה 208:
אם יש למישהו פלא יועץ לנוקיה 208 (לא הגרסא של מישהו 12)
מה רע בגרסא שלי?
אולי אפשר לתקן את זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות