בקשת מידע מודם סלולארי (נטסטיק) נטען...
-
עוד מישהו...
תודה מראש!@eitcok-grafik אבל מה שאני הבאתי ו@יואלי זה דגם מאוד מאוד מומלץ הרבה פעמים כמעט כמו ראוטר ומאוד הרבה המליצו עליו
-
@eitcok-grafik
אני הזמנתי פעמיים מהמוכר הזה
והמוצר הגיע מהר
ולדעתי זה הדגם הכי טוב שלהם
E5576-855(המחיר בארץ 350 ₪)
@יואלי אמר בבקשת מידע מודם סלולארי (נטסטיק) נטען...:
@eitcok-grafik
אני הזמנתי פעמיים מהמוכר הזה
והמוצר הגיע מהר
ולדעתי זה הדגם הכי טוב שלהם
E5576-855(המחיר בארץ 350 ₪)
855 חסר לו תדרים
לכאורה -
@eitcok-grafik ממליץ עליו לבחור את גירסא 3 עם הכי הרבה תדרים
@חראשו 404..
-
@חראשו 404..
-
@חראשו 404..
@eitcok-grafik עודכן
-
@eitcok-grafik V זה הקישור הוא כנראה הביא את זה מפלאפון ולכן זה השתבשזה הקישור
-
@eitcok-grafik
אני הזמנתי פעמיים מהמוכר הזה
והמוצר הגיע מהר
ולדעתי זה הדגם הכי טוב שלהם
E5576-855(המחיר בארץ 350 ₪)
@יואלי הזמנתי.
מקוה שיגיע מהר ויעבוד טוב.
תודה לכולם! -
@eitcok-grafik
אני הזמנתי פעמיים מהמוכר הזה
והמוצר הגיע מהר
ולדעתי זה הדגם הכי טוב שלהם
E5576-855(המחיר בארץ 350 ₪)
@יואלי עדכון: המודם כבר אצל דואר ישראל (6 ימים)..
-
@יואלי @מוטי-ברנד @חראשו
האמת.. די התאכזבתי.עשיתי בדיקת מהירות של שיאומי דגם E5576-855
וזו התוצאה..

ומאידך שיאומי דגם E8372
וזו תוצאותיו..

אותו סים, אותו המחשב ואותו המיקום.. ושניהם ב WIFI. -
@יואלי @מוטי-ברנד @חראשו
האמת.. די התאכזבתי.עשיתי בדיקת מהירות של שיאומי דגם E5576-855
וזו התוצאה..

ומאידך שיאומי דגם E8372
וזו תוצאותיו..

אותו סים, אותו המחשב ואותו המיקום.. ושניהם ב WIFI. -
@יואלי בדקתי 3 פעמים..
אני אשתדל לבדוק במיקום אחר אך אני נוטה להעריך שהתוצאה תהא זהה.. -
@יואלי בדקתי 3 פעמים..
אני אשתדל לבדוק במיקום אחר אך אני נוטה להעריך שהתוצאה תהא זהה..@eitcok-grafik
באותו הזמן ?? -
@eitcok-grafik
באותו הזמן ?? -
@eitcok-grafik
באותו הזמן ?? -
אשמח לקבל דיס ואינפורמציה על מודם סלולרי נטען G4 מהו הדגם מועדף מבין הנ"ל...
Huawei E5573
zte Mf927u
HUAWEI E5573s-856
או המלצה על דגם אחר.
תודה מראש!!@eitcok-grafik לי יש את ה-Huawei והוא בסדר, קניתי אותו ב-300 ₪
יש למצוא אותו ברשת ב-50 ₪
-
@eitcok-grafik לי יש את ה-Huawei והוא בסדר, קניתי אותו ב-300 ₪
יש למצוא אותו ברשת ב-50 ₪
@ירושלים-שלי אמר בבקשת מידע מודם סלולארי (נטסטיק) נטען...:
יש למצוא אותו ברשת ב-50 ₪
-
שניהם של Huawei
השאלה איזה דגם.. -
לא ב-50 ₪..
אלא 50 $
דו"ק ותשכח..
-
-
@ירושלים-שלי אמר בבקשת מידע מודם סלולארי (נטסטיק) נטען...:
יש למצוא אותו ברשת ב-50 ₪
-
שניהם של Huawei
השאלה איזה דגם.. -
לא ב-50 ₪..
אלא 50 $
דו"ק ותשכח..
@eitcok-grafik מה זה דו"ק ותשכח?
-
-
@eitcok-grafik מה זה דו"ק ותשכח?
@ירושלים-שלי תחפשי ותמצאי בארמית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות