יש אפפשרות לעשות במחשב שיעבוד שמע רק לפי שעות
-
@lplp אמר ביש אפפשרות לעשות במחשב שיעבוד שמע רק לפי שעות:
שלום רצוני לדעת אם יש אפשרות לעשות שהמשב יעבוד עם קול (שמע) רק בשעות מסיומות
הכל אפשרי
אפשר לתזמן משימה שינטרל/יאקטב את השמע עם devcon על פי שעות
השאלה אם תסתדר עם הדבר הזה -
@lplp אמר ביש אפפשרות לעשות במחשב שיעבוד שמע רק לפי שעות:
שלום רצוני לדעת אם יש אפשרות לעשות שהמשב יעבוד עם קול (שמע) רק בשעות מסיומות
הכל אפשרי
אפשר לתזמן משימה שינטרל/יאקטב את השמע עם devcon על פי שעות
השאלה אם תסתדר עם הדבר הזה@משחזר-מידע
ואיך עושים את זה? -
@משחזר-מידע
ואיך עושים את זה?@lplp אמר ביש אפפשרות לעשות במחשב שיעבוד שמע רק לפי שעות:
@משחזר-מידע
ואיך עושים את זה?אולי @chv יוכל לעזור לך בזה
-
@פישל אמר ביש אפפשרות לעשות במחשב שיעבוד שמע רק לפי שעות:
אולי @chv יוכל לעזור לך בזה
תייגו אותי כאן אז אני מגיב
אני לא נמצא כאן הרבה אז כל מה שאני יכול להגיד לך,
אם אתה קצת מבין בסקריפט (פווארשל עדיף) אתה צריך סה"כ למצוא את הפקודות של כיבוי\ניתוק\נטרול התקן השמע במחשב ( @משחזר-מידע הביא את devcon)
ולהתנות את הסקריפט שלך לפי שעות.
אתה יכול לראות דוגמא דיי טובה כאן https://mitmachim.top/post/232887 תעבור כל השרשור
המון בהצלחה והרבה שטייגען
@lplp
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות