התוכנות של אדובי לא נפתחות לי ומציג לי שגיאה(מצורף צילום מסך)
-
@איציק-דייטש אמר בהתוכנות של אדובי לא נפתחות לי ומציג לי שגיאה(מצורף צילום מסך):
@לא-יודעת הוא אומר שחסר קבצי dll, זכור לי ש @KINGYOS הביא פעם משהו שמתקן קבצי dll, אני לא זוכר איפה, נראה מה הוא אומר
תודה על התגובה המהירה אקווה שיהיה לו פתרון.
-
@איציק-דייטש אמר בהתוכנות של אדובי לא נפתחות לי ומציג לי שגיאה(מצורף צילום מסך):
@לא-יודעת הוא אומר שחסר קבצי dll, זכור לי ש @KINGYOS הביא פעם משהו שמתקן קבצי dll, אני לא זוכר איפה, נראה מה הוא אומר
תודה על התגובה המהירה אקווה שיהיה לו פתרון.
@לא-יודעת כנראה שחסר הקובץ, לא כ"כ קשה להתקין את התוכנה מחדש
-
@לא-יודעת כנראה שחסר הקובץ, לא כ"כ קשה להתקין את התוכנה מחדש
@שלמה-ווייס אתקנתי מחדש ועדין זה לא עובד

-
@שלמה-ווייס אתקנתי מחדש ועדין זה לא עובד

@לא-יודעת אותה שגיאה? א"כ כנראה שיש לכם במחשב אווסט או שהמחשב שלכם ל"ע חולה אלצהיימר, בעצם יש עוד אפשרויות כגון שינוי מיקום ההתקנה או ששיחקתם עם מיקום תיקייות התוכנות במחשב
-
@לא-יודעת אותה שגיאה? א"כ כנראה שיש לכם במחשב אווסט או שהמחשב שלכם ל"ע חולה אלצהיימר, בעצם יש עוד אפשרויות כגון שינוי מיקום ההתקנה או ששיחקתם עם מיקום תיקייות התוכנות במחשב
@שלמה-ווייס עכשיו הורדתי אותה מחדש ממקום אחר ועדין אותה שגיאה יכול להיות שזה בגלל שהתקנתי היום איזהשהם אפקטים לפרמייר? כבר מחקתי את התוכנה הזו
-
@שלמה-ווייס עכשיו הורדתי אותה מחדש ממקום אחר ועדין אותה שגיאה יכול להיות שזה בגלל שהתקנתי היום איזהשהם אפקטים לפרמייר? כבר מחקתי את התוכנה הזו
@לא-יודעת יש לכם במחשב (אנטי) וירוס אווסט?
-
@לא-יודעת יש לכם במחשב (אנטי) וירוס אווסט?
@שלמה-ווייס אמר בהתוכנות של אדובי לא נפתחות לי ומציג לי שגיאה(מצורף צילום מסך):
@לא-יודעת יש לכם במחשב (אנטי) וירוס אווסט?
@שלמה-ווייס אמר בהתוכנות של אדובי לא נפתחות לי ומציג לי שגיאה(מצורף צילום מסך):
@לא-יודעת יש לכם במחשב (אנטי) וירוס אווסט?
לא יש לי של מיקרוסופט
-
@שלמה-ווייס אמר בהתוכנות של אדובי לא נפתחות לי ומציג לי שגיאה(מצורף צילום מסך):
@לא-יודעת יש לכם במחשב (אנטי) וירוס אווסט?
@שלמה-ווייס אמר בהתוכנות של אדובי לא נפתחות לי ומציג לי שגיאה(מצורף צילום מסך):
@לא-יודעת יש לכם במחשב (אנטי) וירוס אווסט?
לא יש לי של מיקרוסופט
-
@לא-יודעת אמר בהתוכנות של אדובי לא נפתחות לי ומציג לי שגיאה(מצורף צילום מסך):
יכול להיות שזה כן זה, זה משנה לבעיה?
יכול להיות שמה?
-
@לא-יודעת אמר בהתוכנות של אדובי לא נפתחות לי ומציג לי שגיאה(מצורף צילום מסך):
יכול להיות שזה כן זה, זה משנה לבעיה?
יכול להיות שמה?
-
@לא-יודעת ברור שיכול להיות שזה הבעיה, השאלה בדיוק איזה יש לך? אפשר צילומסך?
@איציק-דייטש אמר בהתוכנות של אדובי לא נפתחות לי ומציג לי שגיאה(מצורף צילום מסך):
@לא-יודעת ברור שיכול להיות שזה הבעיה, השאלה בדיוק איזה יש לך? אפשר צילומסך?

-
@איציק-דייטש אמר בהתוכנות של אדובי לא נפתחות לי ומציג לי שגיאה(מצורף צילום מסך):
@לא-יודעת ברור שיכול להיות שזה הבעיה, השאלה בדיוק איזה יש לך? אפשר צילומסך?

@לא-יודעת אין לכם את זה
-
@לא-יודעת אין לכם את זה
@שלמה-ווייס אמר בהתוכנות של אדובי לא נפתחות לי ומציג לי שגיאה(מצורף צילום מסך):
@לא-יודעת אין לכם את זה
אז...........?
-
@שלמה-ווייס אמר בהתוכנות של אדובי לא נפתחות לי ומציג לי שגיאה(מצורף צילום מסך):
@לא-יודעת אין לכם את זה
אז...........?
@לא-יודעת יש עוד כמה אפשרויות, היכנסו לכונן C ותעלו צילומסך
-
@לא-יודעת יש עוד כמה אפשרויות, היכנסו לכונן C ותעלו צילומסך
@שלמה-ווייס אמר בהתוכנות של אדובי לא נפתחות לי ומציג לי שגיאה(מצורף צילום מסך):
@לא-יודעת יש עוד כמה אפשרויות, היכנסו לכונן C ותעלו צילומסך
ככה?

-
@שלמה-ווייס אמר בהתוכנות של אדובי לא נפתחות לי ומציג לי שגיאה(מצורף צילום מסך):
@לא-יודעת יש עוד כמה אפשרויות, היכנסו לכונן C ותעלו צילומסך
ככה?

@לא-יודעת כן, נראה בסדר, לא מצליח לחשוב מה הבעיה, אני בודק שנייה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות