גוגל דרייב
-
@שמואל אם אני יהפוך תוכנה שבמקום להתקין אותה אני רק יצטרך לפתוח אותה אני יוכל לחבר את הסטיק למחשב... !
@זונדל-גרנד אמר בגוגל דרייב:
@שמואל אם אני יהפוך תוכנה שבמקום להתקין אותה אני רק יצטרך לפתוח אותה אני יוכל לחבר את הסטיק למחשב... !
לא יעזור.
לחבר סטיק אתה חייב דרייברים
אני לא מבין אבל , אתה יכול להשתמש במחשב או לא? -
@שמואל אני יכול להישתמש בו רק להעתיק מתוך תקיות
לפתוח קבצים ותוכנות א''א למעט פנקבס רשימות ודפדפן ספיקר וכרום..@זונדל-גרנד אמר בגוגל דרייב:
@שמואל אני יכול להישתמש בו רק להעתיק מתוך תקיות
לפתוח קבצים ותוכנות א''א למעט פנקבס רשימות ודפדפן ספיקר וכרום..תשתמש עם דיסק טכנאים
-
@שמואל יש קישור ?
-
-
-
@זונדל-גרנד אמר בגוגל דרייב:
אני בנטפרי ואני לא יכול לתרגם את כל הדף אוטומטית
מה קשר נטפרי ללתרגם את כל הדף?
-
@זונדל-גרנד אמר בגוגל דרייב:
אני בנטפרי ואני לא יכול לתרגם את כל הדף אוטומטית
מה קשר נטפרי ללתרגם את כל הדף?
@מוטי-זהב אמר בגוגל דרייב:
@זונדל-גרנד אמר בגוגל דרייב:
אני בנטפרי ואני לא יכול לתרגם את כל הדף אוטומטית
מה קשר נטפרי ללתרגם את כל הדף?
הדף שם באנגלית ובנטפרי אין אפשרות לתרגום אוטומטי בכרום..
-
@מוטי-זהב אמר בגוגל דרייב:
@זונדל-גרנד אמר בגוגל דרייב:
אני בנטפרי ואני לא יכול לתרגם את כל הדף אוטומטית
מה קשר נטפרי ללתרגם את כל הדף?
הדף שם באנגלית ובנטפרי אין אפשרות לתרגום אוטומטי בכרום..
@זונדל-גרנד אז תתרגם לא אוטומטי
לחצן ימני ואז תרגם לעברית
ואגב שמתי לב שבמיקרוסופט אדג' התרגום יותר מוצלח (יש מצב?) -
@זונדל-גרנד אז תתרגם לא אוטומטי
לחצן ימני ואז תרגם לעברית
ואגב שמתי לב שבמיקרוסופט אדג' התרגום יותר מוצלח (יש מצב?)@מוטי-זהב אמר בגוגל דרייב:
@זונדל-גרנד אז תתרגם לא אוטומטי
לחצן ימני ואז תרגם לעברית
ואגב שמתי לב שבמיקרוסופט אדג' התרגום יותר מוצלח (יש מצב?)אגב זה טאבלט אין לחצן ימני .. וד''ל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות