תוכנת עברית לפלאפון שיאומי
-
מקלדת עברית, ללא תפריט בעברית
כן יש למישהו?
אם בכלל, המכשיר הזה יכול להציג עברית? -
-
@דידי אם אתה כותב תגובה להודעה אתה אמור ללחוץ על תגובה מתחת להודעה שההוא שלח
לא מתחת להודעה שלך
ואם זה על הנושא בכללי אתה לוחץ על תגובה כאן

ולהצביע בעד פוסט אתה לוחץ (לי) כאן

זה המינימום שצריך לדעת -
@אזלוש זה פתוח לכתיבה רק ל @מנהל-ראשי ול @צוות-פיקוח זה לא פתוח ל @מורשי-כתיבת-מדריכים
-
מקלדת עברית, ללא תפריט בעברית
כן יש למישהו?
אם בכלל, המכשיר הזה יכול להציג עברית?@עומד-בפרשת-דרכים לא בטוח אבל נראה לי שכן 99%
-
@אזלוש זה פתוח לכתיבה רק ל @מנהל-ראשי ול @צוות-פיקוח זה לא פתוח ל @מורשי-כתיבת-מדריכים
-
מקלדת עברית, ללא תפריט בעברית
כן יש למישהו?
אם בכלל, המכשיר הזה יכול להציג עברית?@עומד-בפרשת-דרכים אמר בתוכנת עברית לפלאפון שיאומי:
מקלדת עברית, ללא תפריט בעברית
כן יש למישהו?
אם בכלל, המכשיר הזה יכול להציג עברית?@sakran אמר בתוכנת עברית לפלאפון שיאומי:
@עומד-בפרשת-דרכים לא בטוח אבל נראה לי שכן 99%
תודה רבה
תשובה לשאלה הראשונה יש למישהו? -
@דידי אם אתה כותב תגובה להודעה אתה אמור ללחוץ על תגובה מתחת להודעה שההוא שלח
לא מתחת להודעה שלך
ואם זה על הנושא בכללי אתה לוחץ על תגובה כאן

ולהצביע בעד פוסט אתה לוחץ (לי) כאן

זה המינימום שצריך לדעת -
@אזלוש זה פתוח לכתיבה רק ל @מנהל-ראשי ול @צוות-פיקוח זה לא פתוח ל @מורשי-כתיבת-מדריכים
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
