בעיה בmobimb הטלפון לא נקלט
-
@יוסי-הגאון אי אפשר ללחוץ עליו
-
@יוסי-הגאון אי אפשר ללחוץ עליו
@ahkv זה 208 כי אם כן יש סרטון שלי בפורום איך לפתור את הבעייה
-
@ahkv זה 208 כי אם כן יש סרטון שלי בפורום איך לפתור את הבעייה
@דניאל-ביטון c2
-
@דניאל-ביטון c2
@ahkv יכול להיות שזה גם יעזור
-
@דניאל-ביטון c2
-
@ahkv יכול להיות שזה גם יעזור
פוסט זה נמחק! -
@ahkv יכול להיות שזה גם יעזור
@דניאל-ביטון גם לא עוזר (זה באותו מצב כמו בהתחלה
-
@דניאל-ביטון גם לא עוזר (זה באותו מצב כמו בהתחלה
@ahkv טוב העיקר שניסית
-
@דניאל-ביטון גם לא עוזר (זה באותו מצב כמו בהתחלה
@ahkv
תנסה להתקין שוב
אני לא חושב שזה זה. -
@ahkv טוב העיקר שניסית
@דניאל-ביטון תוכל לשנות במכשיר שלי בשליטה מרחוק ?
-
@דניאל-ביטון תוכל לשנות במכשיר שלי בשליטה מרחוק ?
@jek
מה אתה צריך?
אני יכול לעזור -
@jek
מה אתה צריך?
אני יכול לעזור@יוסי-הגאון אני רוצה C2
כמו הכשר
ולהשאיר
לרשימת מטלות +הערות
אני לא מבין למה מסירים את זה -
@יוסי-הגאון אני רוצה C2
כמו הכשר
ולהשאיר
לרשימת מטלות +הערות
אני לא מבין למה מסירים את זהומה אתה צריך?
-
ומה אתה צריך?
@יוסי-הגאון כמו הכשר
רק
להוציא מהארגונית את הרשימת מטלות והערות
ולהעבירם לתפריט ראשי -
@יוסי-הגאון כמו הכשר
רק
להוציא מהארגונית את הרשימת מטלות והערות
ולהעבירם לתפריט ראשי@jek
אני לא יודע לעשות את זה... -
@jek
אני לא יודע לעשות את זה... -
@יוסי-הגאון @jek יש לך כאן מדריך על שינוי קובץ התפריט לפי התאמה אישית.
ושאלה נוספת ניסיתם דרך בלוטוס'?@yaakovsas כן וזה הראה לי עוד תיקיה אחרי שהורדתי את התוכנה ממקום אחר -
@yaakovsas כן וזה הראה לי עוד תיקיה אחרי שהורדתי את התוכנה ממקום אחר -
@יוסי-הגאון עם התוכנה שמהפורום אי אפשר ללחוץ אפילו על ההגדרות +]לא קולט את הטלפון. (אולי יש לי בעיה בדריברים? איך בודקים את זה)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות