בקשה למידע מה יותר טוב
-
@חראשו אמר בבקשה למידע מה יותר טוב:
@שיהיה
זיכרון ראם אין לי מושג מה זה אומר למציאות בשטח
זיכרון כללי לאיחסון צריך כמה שיותר ולא פחות מ120
איכות מצלמה לא מעניין כי אני לא צלם
אינץ לא מעניין העיקר לא זעיר
רזולוציה לא מעניין
סים כפול מה זה אומר למציאות בשטח?
מה חשוב לך -
@חראשו אמר בבקשה למידע מה יותר טוב:
@שיהיה
זיכרון ראם אין לי מושג מה זה אומר למציאות בשטח
זיכרון כללי לאיחסון צריך כמה שיותר ולא פחות מ120
איכות מצלמה לא מעניין כי אני לא צלם
אינץ לא מעניין העיקר לא זעיר
רזולוציה לא מעניין
סים כפול מה זה אומר למציאות בשטח?
מה חשוב לך -
@חראשו אמר בבקשה למידע מה יותר טוב:
@שיהיה
זיכרון ראם אין לי מושג מה זה אומר למציאות בשטח
זיכרון כללי לאיחסון צריך כמה שיותר ולא פחות מ120
איכות מצלמה לא מעניין כי אני לא צלם
אינץ לא מעניין העיקר לא זעיר
רזולוציה לא מעניין
סים כפול מה זה אומר למציאות בשטח?
מה חשוב לך -
@חראשו ממש לא.
זה טלפון בשימוש מלא.
ולא קשור כל כך איכות.
מה אכפת לי לצלם גם באיכות לא אלף אלף? -
@שיהיה נראה לי תעשה גוגל תקבל את התוצאות הכי טובות
-
@חראשו אמרתי מה אני רוצה.
מקום ואיכות.
ומעניין אותי מה ביניהם
@קינג-קומפיוטר
הכל חסום אצלי (כמעט).
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


