אימולטור ldplayer תוקע את המחשב בהפעלה
-
@ימהר הכפתור האדום אמור לייצא את האמולטור החוצה לכאורה

@a0533057932
אני לא רואה שם כפתור אדום -
@a0533057932
אני לא רואה שם כפתור אדום@ימהר שחכתי לצרף את התמונה
תיקנתי -
@ימהר שחכתי לצרף את התמונה
תיקנתיזה מה שעלה לי לחצתי על הכחול
ועכשיו איפה אני אמור לראות את זה

-
זה מה שעלה לי לחצתי על הכחול
ועכשיו איפה אני אמור לראות את זה

@ימהר תמונה מהצהוב בבקשה
-
@ימהר תמונה מהצהוב בבקשה
-
@ימהר אמר באימולטור ldplayer תוקע את המחשב בהפעלה:
דרך אגב נראה לי שנוצר קיצור דרך חדש אחרי שלחצתי על האדום
אכן
טעות שלי -
@ימהר מרים ידים
אחכה לבעל בעל ניסיון באמולטור זה
נראה שמה שקיים בכל אמולטור שפגשתי לא קיים בזה משום מה -
@ימהר מרים ידים
אחכה לבעל בעל ניסיון באמולטור זה
נראה שמה שקיים בכל אמולטור שפגשתי לא קיים בזה משום מה@a0533057932
תודה על הרצון לעזור והעזרה המון הצלחה -
@משה-מזרחי
זאת אומרת שעם 4 ראם אין עתיד
שום דבר לא יעבוד לימשום מה עבד לי הקודם כמה שבועות
בעצם המחשב לא משמש לשום דבר רק לזה
-
@משה-מזרחי
זאת אומרת שעם 4 ראם אין עתיד
שום דבר לא יעבוד לימשום מה עבד לי הקודם כמה שבועות
בעצם המחשב לא משמש לשום דבר רק לזה
-
@משה-מזרחי
זאת אומרת שעם 4 ראם אין עתיד
שום דבר לא יעבוד לימשום מה עבד לי הקודם כמה שבועות
בעצם המחשב לא משמש לשום דבר רק לזה
@ימהר אמר באימולטור ldplayer תוקע את המחשב בהפעלה:
משום מה עבד לי הקודם כמה שבועות
כל אימולטור\מכונה וירטואלית כשאתה עושה מפרט עשיר בהשוואה ליכולת של המחשב, בהתחלה הוא יעבוד טוב, וגם יעייף לך את המחשב.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
