המחשב כותב שהכרטיס שלי צריך פירמוט
-
@fshlomo יש בעיה עם הדרייברים כך לפחות המחשב חושב
-
@fshlomo יש בעיה עם הדרייברים כך לפחות המחשב חושב
@דניאל-ביטון אמר בהמחשב כותב שהקרטיס שלי צריך פרמוט:
@fshlomo יש בעיה עם הדרייברים כך לפחות המחשב חושב
אז מה עושים?
-
@דניאל-ביטון אמר בהמחשב כותב שהקרטיס שלי צריך פרמוט:
@fshlomo יש בעיה עם הדרייברים כך לפחות המחשב חושב
אז מה עושים?
@fshlomo אולי עדכון דרייברים אבל ליפני כן אני חושב לעשות הפעלה מחדש
-
@fshlomo אולי עדכון דרייברים אבל ליפני כן אני חושב לעשות הפעלה מחדש
@דניאל-ביטון אמר בהמחשב כותב שהקרטיס שלי צריך פרמוט:
@fshlomo אולי עדכון דרייברים אבל ליפני כן אני חושב לעשות הפעלה מחדש
ניסיתי בכמה מחשבים זה הבעיה בכרטיס זכרון...!!!
-
@דניאל-ביטון אמר בהמחשב כותב שהקרטיס שלי צריך פרמוט:
@fshlomo אולי עדכון דרייברים אבל ליפני כן אני חושב לעשות הפעלה מחדש
ניסיתי בכמה מחשבים זה הבעיה בכרטיס זכרון...!!!
@fshlomo נראה שהכרטיס הלך קפוט
-
@fshlomo נראה שהכרטיס הלך קפוט
-
@fshlomo זה יוכל לענות רק @משחזר-מידע מידע אבל מסתמא זה הרבה כסף
-
@דניאל-ביטון אמר בהמחשב כותב שהכרטיס שלי צריך פירמוט:
@fshlomo זה יוכל לענות רק @משחזר-מידע מידע אבל מסתמא זה הרבה כסף
מה נשאר?
-
@דניאל-ביטון אמר בהמחשב כותב שהכרטיס שלי צריך פירמוט:
@fshlomo זה יוכל לענות רק @משחזר-מידע מידע אבל מסתמא זה הרבה כסף
מה נשאר?
@fshlomo ?
-
-
@דניאל-ביטון אמר בהמחשב כותב שהכרטיס שלי צריך פירמוט:
@fshlomo זה יוכל לענות רק @משחזר-מידע מידע אבל מסתמא זה הרבה כסף
מה נשאר?
-
-
-
-
@חראשו זה לא נצרך בשביל המקרה הזה שהוא לכאו' די קל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
