בקשה | קישור לשיאומי בעלי אקספרס
-
@יוסי-הגאון אמר בבקשה | קישור לשיאומי בעלי אקספרס:
יש גם ב160
אין ב 160 לפי מה שידוע לי.
שלח קישור נראה.@hvusv1234 יש
מה לרשום בשיאומי?
איך קוראים למכשיר? -
@hvusv1234 יש
מה לרשום בשיאומי?
איך קוראים למכשיר? -
@יוסי-הגאון
+QIN S1פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@יוסי-הגאון כן טוב זה לא זה. ומי שיקנה את זה במחשבה שזה הדגם יהיה מסכן.
@hvusv1234
למה? -
@hvusv1234
למה? -
@hvusv1234
למה?@יוסי-הגאון זה לא qin 1s+ אלא qf9
(כדאי שתמחוק את הקישור שלא תצא תקלה תחת ידך..) -
@יוסי-הגאון זה לא qin 1s+ אלא qf9
(כדאי שתמחוק את הקישור שלא תצא תקלה תחת ידך..)@מה-הבעיה אמר בבקשה | קישור לשיאומי בעלי אקספרס:
א qin 1s+ אלא qf9
(כדאי שתמחוק את הקישור שלא תצא תקלה תחת ידך..)מחקתי
בזמנו אמרו לי שזה גם סוג של השיאומי הנ''ל
אך לא משנה
תודה @hvusv1234 ותודה @מה-הבעיה -
@מה-הבעיה אמר בבקשה | קישור לשיאומי בעלי אקספרס:
א qin 1s+ אלא qf9
(כדאי שתמחוק את הקישור שלא תצא תקלה תחת ידך..)מחקתי
בזמנו אמרו לי שזה גם סוג של השיאומי הנ''ל
אך לא משנה
תודה @hvusv1234 ותודה @מה-הבעיה@יוסי-הגאון אמר בבקשה | קישור לשיאומי בעלי אקספרס:
בזמנו אמרו לי שזה גם סוג של השיאומי הנ''ל
נכון סוג של שיאומי אבל לא זה שיש לו את כל הגירסאות.
והוא עם פחות ראם. -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות