לא מצליח לראות וידיאו ישירות מהדפדפן?
-
אני לא מצליח לראות במחשב וידיאו דרך הדפדפן[כגון אתרי חדשות וכדומה] זה תוקע את הדפדפן נסתי בשתי סוגי דפדפנים ובשניהם אותו דבר נסתי גם לנתק את האנטי וירוס
@אבי-טל
לי זה קרה כשהיה לי מחשב 64 סיביות והתקנתי עליו 32 סיביות
או כרטיס מסך (או משהו כזה...)או שהאפשרות מכובה לך בדפדפן
המומחים יוכלו להוסיף יותר... -
@אבי-טל
לי זה קרה כשהיה לי מחשב 64 סיביות והתקנתי עליו 32 סיביות
או כרטיס מסך (או משהו כזה...)או שהאפשרות מכובה לך בדפדפן
המומחים יוכלו להוסיף יותר...@יוסי-הגאון אמר בלא מצליח לראות וידיאו ישירות מהדפדפן?:
לי זה קרה כשהיה לי מחשב 64 סיביות והתקנתי עליו 32 סיביות
אין שום קשר לבעיה
@יוסי-הגאון אמר בלא מצליח לראות וידיאו ישירות מהדפדפן?:
או כרטיס מסך (או משהו כזה...)
אם הייתה לך בעיה והתקנת כרטיס מסך אז הבעיה בהתקנה של הכרטיס מסך או בדרייברים
@אבי-טל כמה ג'יגה ראם יש לך במחשב?
-
@יוסי-הגאון אמר בלא מצליח לראות וידיאו ישירות מהדפדפן?:
לי זה קרה כשהיה לי מחשב 64 סיביות והתקנתי עליו 32 סיביות
אין שום קשר לבעיה
@יוסי-הגאון אמר בלא מצליח לראות וידיאו ישירות מהדפדפן?:
או כרטיס מסך (או משהו כזה...)
אם הייתה לך בעיה והתקנת כרטיס מסך אז הבעיה בהתקנה של הכרטיס מסך או בדרייברים
@אבי-טל כמה ג'יגה ראם יש לך במחשב?
@קינג-קומפיוטר 10 ראם
-
אני לא מצליח לראות במחשב וידיאו דרך הדפדפן[כגון אתרי חדשות וכדומה] זה תוקע את הדפדפן נסתי בשתי סוגי דפדפנים ובשניהם אותו דבר נסתי גם לנתק את האנטי וירוס
@אבי-טל יש לך הגנה?
-
@אבי-טל יש לך הגנה?
@גרפיקאי-חובב כן נטפרי
-
@גרפיקאי-חובב כן נטפרי
@אבי-טל זה יכול להיות קשור
-
@אבי-טל זה יכול להיות קשור
-
@יוסי-הגאון ממש כן בגלל שאם זה סרטון שחסום בנטפרי אז הוא לא נפתח
-
@יוסי-הגאון ממש כן בגלל שאם זה סרטון שחסום בנטפרי אז הוא לא נפתח
@גרפיקאי-חובב אבל זאת לא הבעיה שלו
יש לו בעיה אחרת שהדפדפן בעייתי -
@יוסי-הגאון ממש כן בגלל שאם זה סרטון שחסום בנטפרי אז הוא לא נפתח
פוסט זה נמחק! -
@יוסי-הגאון ממש כן בגלל שאם זה סרטון שחסום בנטפרי אז הוא לא נפתח
@גרפיקאי-חובב זה סרטון שפתוח בנטפרי ומה שקורה לי זה שהדפדפן נתקע
-
@גרפיקאי-חובב זה סרטון שפתוח בנטפרי ומה שקורה לי זה שהדפדפן נתקע
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
לכולם הסתדר שיחקתי עם ההגדרות בכרטיס מסך