חיבור מדפסת לשני מחשבים יחדיו ע"י USB
-
@צדיק-האמת יש דבר כזה כבל שיש לו שתי יציאות תעשה על זה חיפוש בגוגל אבל אני לא בטוח שזה יעבוד לך
אם יש לך ראוטר בבית אתה יכול לחבר את המדפסת לראוטר ואז תוכל להדפיס משני המחשבים
אם אין לך אפשר לקנות מפצל רשת פשוט עולה באזור ה30 שח בKSP ואז לחבר את המחשבים והמדפסת עם כבל רשת ואז ליצור רשת פנימית וככה תוכל להדפיס משני המחשבים -
@צדיק-האמת יש דבר כזה כבל שיש לו שתי יציאות תעשה על זה חיפוש בגוגל אבל אני לא בטוח שזה יעבוד לך
אם יש לך ראוטר בבית אתה יכול לחבר את המדפסת לראוטר ואז תוכל להדפיס משני המחשבים
אם אין לך אפשר לקנות מפצל רשת פשוט עולה באזור ה30 שח בKSP ואז לחבר את המחשבים והמדפסת עם כבל רשת ואז ליצור רשת פנימית וככה תוכל להדפיס משני המחשבים@קינג-קומפיוטר
רשת פנימית זה אומר שיש לי גישה לאינטרנט? -
@קינג-קומפיוטר
רשת פנימית זה אומר שיש לי גישה לאינטרנט?@צדיק-האמת אמר בחיבור מדפסת לשני מחשבים יחדיו ע"י USB:
@קינג-קומפיוטר
רשת פנימית זה אומר שיש לי גישה לאינטרנט?לא
-
@צדיק-האמת אמר בחיבור מדפסת לשני מחשבים יחדיו ע"י USB:
@קינג-קומפיוטר
רשת פנימית זה אומר שיש לי גישה לאינטרנט?לא
-
@צדיק-האמת רשת פנימית הכוונה רשת שמחברת בין מחשבים ואין צורך באינטרנט
-
@צדיק-האמת אמר בחיבור מדפסת לשני מחשבים יחדיו ע"י USB:
@avi12
לא הבנתי את פשר החיוכים
אתה מתכוון לצחוק או ברצינותרשת פנימית אין לה שום קשר לאינטרנט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות