עזרה בהתקנת bluestacs
-
@טליה זה יכול להיות בגלל בעיות עדכון של הכרטיס הגרפי
@מתכנת-חובב 1. יש פתרון לעניין של הכרטיס הגרפי?
2. עשיתי הסרה וגם מחקתי. נשאר איזה זכר בתיקיה של האנטי וירוס -
@מתכנת-חובב 1. יש פתרון לעניין של הכרטיס הגרפי?
2. עשיתי הסרה וגם מחקתי. נשאר איזה זכר בתיקיה של האנטי וירוס@טליה לגבי 1 - העדכון של ווינדוס לכאו' אמור להספיק אם לא - תעלי צילום מסך של השגיאה
ולגבי 2 - תנסי לבדוק בתוכנת הסרה חזקה אם נשארו שאריות של התוכנה כאן יש תוכנה כזו -
@טליה לגבי 1 - העדכון של ווינדוס לכאו' אמור להספיק אם לא - תעלי צילום מסך של השגיאה
ולגבי 2 - תנסי לבדוק בתוכנת הסרה חזקה אם נשארו שאריות של התוכנה כאן יש תוכנה כזו@מתכנת-חובב
זה פשוט נתקע לי כאן

ולפעמים כן נפתח וסתם נתקע בכול מיני מקומות.
אני יכולה לעדכן את וינדוס? איך? -
@מתכנת-חובב
זה פשוט נתקע לי כאן

ולפעמים כן נפתח וסתם נתקע בכול מיני מקומות.
אני יכולה לעדכן את וינדוס? איך? -
@טליה אפשר לעדכן בהגדרות - עדכון ואבטחה
@מתכנת-חובב זה בלוח בקרה?
-
@מתכנת-חובב זה בלוח בקרה?
-
@טליה כן
@מתכנת-חובב אני לא מוצאת בלוח בקרה עדכון ואבטחה.
אפשר יותר פירוט מה זה אמור להיות? -
@מתכנת-חובב אני לא מוצאת בלוח בקרה עדכון ואבטחה.
אפשר יותר פירוט מה זה אמור להיות? -
@טליה איזה ווינדוס יש לך ?
-
-
@טליה את כנראה האדם האחרון בעולם שמשתמש בזה
אני בכל אופן לא מתמצא בה אבל אולי תחפשי "עדכון" בהגדרות@מתכנת-חובב יש עדיין עדכונים לוינדוס 8?
-
@מתכנת-חובב יש עדיין עדכונים לוינדוס 8?
-
@מתכנת-חובב יש עדיין עדכונים לוינדוס 8?
-
@נגן גם אם לא לווינדוס - לדרייבר למה שלא יהיו
-
@נגן גם אם לא לווינדוס - לדרייבר למה שלא יהיו
@מתכנת-חובב זה כותב לי ככה

-
@מתכנת-חובב זה כותב לי ככה

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
