עזרה|רוט ליאנג
-
@מוטי-ברנד תודה אבל זה לא יהרוס לי את המכשיר
@צבי-התותח אתה לא צריך לעשות את כל התהליך שכתוב שם רק תוריד את הרוט ותמשיך כמו שאמרתי
-
@מוטי-ברנד אין שמה מדריך
-
@מוטי-ברנד תודה אבל זה לא יהרוס לי את המכשיר
@צבי-התותח תעלה לפוסט הראשון
-
@מוטי-ברנד אין שם תסתכל בעצמך אז תעלה לפה בבקשה
-
@מוטי-ברנד אין שם תסתכל בעצמך אז תעלה לפה בבקשה
@צבי-התותח בדקתי לפני שאמרתי עלית לפוסט הראשון??
-
@מוטי-ברנד כן עליתי לפוסט הראשון
-
@מוטי-ברנד כן עליתי לפוסט הראשון
@צבי-התותח ומה יש בפוסט הראשון מדריך לרוט ליאנג ויש שם את כל הקישורים שצריך
-
@מוטי-ברנד אני לא רואה את זה
-
@מוטי-ברנד אני לא רואה את זה
@צבי-התותח אני מעלה לך למרות שבטוח
אחוז שיש שם זה יקח כמה דקות -
@מוטי-ברנד אני לא רואה את זה
@צבי-התותח Superuser.apk קח תהנה
-
@מוטי-ברנד עכשיו שיש לי את התוכנה מה אני עושה
-
@מוטי-ברנד עכשיו שיש לי את התוכנה מה אני עושה
@צבי-התותח תכניס לפלאפון ותתקין
-
@מוטי-ברנד אחרי ההתקנה הוא כותב שיש עדכון והוא לא מעדכן לי מה עושים
-
@מוטי-ברנד אחרי ההתקנה הוא כותב שיש עדכון והוא לא מעדכן לי מה עושים
@צבי-התותח אל תעדכן
-
@מוטי-ברנד
אוקי ואז מה אני עושה? -
@מוטי-ברנד
אוקי ואז מה אני עושה?@צבי-התותח מה אתה רוצה לעשות?
-
@מוטי-ברנד אני רוצה רוט כדי למחוק קבצי מערכת
-
@מוטי-ברנד אני רוצה רוט כדי למחוק קבצי מערכת
@צבי-התותח אז התקנת את זה ויש לך כבר רוט עכשיו תתקין סייר תומך רוט ותמחק מה שאתה רוצה
-
@מוטי-ברנד אתה יכול להעלות לפה בבקשה
-
@מוטי-ברנד אני לא רואה את זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות