לא מצליח לפתוח קבצי exe.
-
@מנחם-מחשבים-0
אתה מנסה במחשב או בפלאפון?@אהרן-שובקס מחשב
-
@מנחם-מחשבים-0 אמר בלא מצליח לפתוח קבצי exe.:
@פישל נחסם בהגנה.
מה זה נחסם
מי נחסם
ומה זה הגנה
איזה הגנה תכתוב ברור
אלא אם כן אתה רוצה שגם אני יתחיל לכתוב ב2 מילים משפט שלם -
-
@פישל זה יורד אבל כשאני מפעיל הוא מראה את זה
-
@פישל זה יורד אבל כשאני מפעיל הוא מראה את זה
@מנחם-מחשבים-0 אמר בלא מצליח לפתוח קבצי exe.:
@פישל זה יורד אבל כשאני מפעיל הוא מראה את זה
אם יש לך חסימת במחשב אני לא יכול לעזור לך
תפנה אליהם ישירות
בהצלחה -
@מנחם-מחשבים-0 אמר בלא מצליח לפתוח קבצי exe.:
@פישל זה יורד אבל כשאני מפעיל הוא מראה את זה
אם יש לך חסימת במחשב אני לא יכול לעזור לך
תפנה אליהם ישירות
בהצלחה@פישל יש אולי עוד דרך?
-
@פישל יש אולי עוד דרך?
@מנחם-מחשבים-0 אמר בלא מצליח לפתוח קבצי exe.:
@פישל יש אולי עוד דרך?
כתבתי כבר למעלה
אני לא יכול לעזור לך
אולי @יוסי-מחשבים יוכל -
@מנחם-מחשבים-0 אמר בלא מצליח לפתוח קבצי exe.:
@פישל יש אולי עוד דרך?
כתבתי כבר למעלה
אני לא יכול לעזור לך
אולי @יוסי-מחשבים יוכל@פישל אולי. @יוסי-מחשבים יש מה לעשות?
-
@מנחם-מחשבים-0 אמר בלא מצליח לפתוח קבצי exe.:
@פישל יש אולי עוד דרך?
כתבתי כבר למעלה
אני לא יכול לעזור לך
אולי @יוסי-מחשבים יוכל@פישל אולי מי שמבין בקוד יכול לשנות קצת את הפרטים של האפליקציה כך שהוא לא יזהה אותה?
-
@פישל אולי מי שמבין בקוד יכול לשנות קצת את הפרטים של האפליקציה כך שהוא לא יזהה אותה?
@מנחם-מחשבים-0 אמר בלא מצליח לפתוח קבצי exe.:
@פישל אולי מי שמבין בקוד יכול לשנות קצת את הפרטים של האפליקציה כך שהוא לא יזהה אותה?
@פישל התכוונתי אליך

-
@מנחם-מחשבים-0 אמר בלא מצליח לפתוח קבצי exe.:
@פישל אולי מי שמבין בקוד יכול לשנות קצת את הפרטים של האפליקציה כך שהוא לא יזהה אותה?
@פישל התכוונתי אליך

-
@מנחם-מחשבים-0 אמר בלא מצליח לפתוח קבצי exe.:
@פישל אולי מי שמבין בקוד יכול לשנות קצת את הפרטים של האפליקציה כך שהוא לא יזהה אותה?
@פישל התכוונתי אליך

@מנחם-מחשבים-0 תוריד את הקובץ הבא FixMy10_64.exe תשנה את הסיומת מ-exe ל-com ותפתח, לך ללשונית File Associations Fixer וליד EXE לחץ על FIX
-
@מנחם-מחשבים-0 תוריד את הקובץ הבא FixMy10_64.exe תשנה את הסיומת מ-exe ל-com ותפתח, לך ללשונית File Associations Fixer וליד EXE לחץ על FIX
@יוסי-מחשבים איך לשנות?
-
@מנחם-מחשבים-0 תוריד את הקובץ הבא FixMy10_64.exe תשנה את הסיומת מ-exe ל-com ותפתח, לך ללשונית File Associations Fixer וליד EXE לחץ על FIX
@יוסי-מחשבים הוא לא מראה את הסיומת. רק את השם.
-
@יוסי-מחשבים הוא לא מראה את הסיומת. רק את השם.
@מנחם-מחשבים-0 אמר בלא מצליח לפתוח קבצי exe.:
@יוסי-מחשבים הוא לא מראה את הסיומת. רק את השם.

תסמן וי על סיומות שמות קבצים -
@יוסי-מחשבים הוא לא מראה את הסיומת. רק את השם.
@מנחם-מחשבים-0 בבקשה הכנתי עבורך את הקובץ, תפעיל ותמשיך במדריך של יוסי
-
@מנחם-מחשבים-0 בבקשה הכנתי עבורך את הקובץ, תפעיל ותמשיך במדריך של יוסי
@kingyos אותה בעייה. לא מצליח להפעיל. הוא מזהה את זה עדיין, אני חושב, כקובץ exe.
-
@kingyos אותה בעייה. לא מצליח להפעיל. הוא מזהה את זה עדיין, אני חושב, כקובץ exe.
@מנחם-מחשבים-0 אתה צריך לאפר הסרה של נטספארק
לתקן ולהחזיר את הגנת ההסרה
עד אז זה יתכן מאד בזבוז זמן -
@מנחם-מחשבים-0 אתה צריך לאפר הסרה של נטספארק
לתקן ולהחזיר את הגנת ההסרה
עד אז זה יתכן מאד בזבוז זמן@a0533057932 קרה משהו מוזר. במחשב השני (ווינדוס 8.1) פתחתי לתומי את אותה התוכנה וקרה אותו דבר. הפעלתי מחדש והכל בא על מקומו בשלום. מישהו יודע מה שונה?
-
@a0533057932 קרה משהו מוזר. במחשב השני (ווינדוס 8.1) פתחתי לתומי את אותה התוכנה וקרה אותו דבר. הפעלתי מחדש והכל בא על מקומו בשלום. מישהו יודע מה שונה?
@מנחם-מחשבים-0 אין לי מושג על איז תוכנה אתה מדבר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
