לא ניתן להסרה mcafee
-
איך מסירים את האנטי וריוס הזה שלא נון להתקין כלום במחשב חדש של DELL נסיתי בכל התוכנות של ההסרות, לא נותן קובץ של מנהל מערכות שהגיע המחשב
-
איזה קטע, רק לפני כמה ימי גם אני הייתי צריך לטפל בזה.
אתן לך כמה טיפים. לא בטוח שהם מומלצים אבל אתם לך רעינוות.- מחיקה ידנית של התיקיה במחשב עי סייר קבצים. אני יודע שהוא לא נותן לך אבל תיכנס לכל תת תיקיה ותמחק- זה ברוב הפעמים מצליח ואז ה נותן למחוק התיקיה עצמה. זה מפרך, אבל כיף.
- נסיון עם מחיקה של תוכנות כמו לוביט וכו'
- הםעלת אנטי וירוס אחר. זה ישבית את מקאפה וברוב הפעמים גם אתת הרשאות המנהל שלו. וכך- תוכל להסירו. (אלצי הבעיה הייתה שלא יכלתי להפעיל משהו אחר בדיוק בגלל המקאפה אבל אולי אצליך זה יעבוד..) הערה: אם יש לך בעיות גם בהפעלת אנטי וירוס אחר עיין כאן:
https://mitmachim.top/topic/17601/לא-מצליח-להפעיל-את-דפנדר?_=1611819636562 - הפעלה עם הכלי שאיתמר25 הביא כאן למעלה. זה הכלי הרשמי שלהם להסרת מקאפה. יש צורך בהפעלה מחדש לאחר סיום.
- השבתה בעליית המחשב עם לשונית אתחול במנהל משמות @eitcok-grafik
תודה ל@איציק דייטש על ההערה החשובה:
את טיפ מספר 4 (הסרה עם הכלי הרשמי של תוכנת האנטי וירוס)יש לעשות בראש ובראשונה ורק עם זה לא עובד לנסות את שאר הטיפים שהצעתי. -
איזה קטע, רק לפני כמה ימי גם אני הייתי צריך לטפל בזה.
אתן לך כמה טיפים. לא בטוח שהם מומלצים אבל אתם לך רעינוות.- מחיקה ידנית של התיקיה במחשב עי סייר קבצים. אני יודע שהוא לא נותן לך אבל תיכנס לכל תת תיקיה ותמחק- זה ברוב הפעמים מצליח ואז ה נותן למחוק התיקיה עצמה. זה מפרך, אבל כיף.
- נסיון עם מחיקה של תוכנות כמו לוביט וכו'
- הםעלת אנטי וירוס אחר. זה ישבית את מקאפה וברוב הפעמים גם אתת הרשאות המנהל שלו. וכך- תוכל להסירו. (אלצי הבעיה הייתה שלא יכלתי להפעיל משהו אחר בדיוק בגלל המקאפה אבל אולי אצליך זה יעבוד..) הערה: אם יש לך בעיות גם בהפעלת אנטי וירוס אחר עיין כאן:
https://mitmachim.top/topic/17601/לא-מצליח-להפעיל-את-דפנדר?_=1611819636562 - הפעלה עם הכלי שאיתמר25 הביא כאן למעלה. זה הכלי הרשמי שלהם להסרת מקאפה. יש צורך בהפעלה מחדש לאחר סיום.
- השבתה בעליית המחשב עם לשונית אתחול במנהל משמות @eitcok-grafik
תודה ל@איציק דייטש על ההערה החשובה:
את טיפ מספר 4 (הסרה עם הכלי הרשמי של תוכנת האנטי וירוס)יש לעשות בראש ובראשונה ורק עם זה לא עובד לנסות את שאר הטיפים שהצעתי.@הנני-העני אמר בלא ניתן להסרה mcafee:
הפעלה עם הכלי שאיתמר25 הביא כאן למעלה. זה הכלי הרשמי שלהם להסרת מקאפה. יש צורך בהפעלה מחדש לאחר סיום.
זה הפעולה הראשונה
רק אם זה נכשל לנסות את האחרות -
למיטב זכרוני הוא לא נמחק כי הוא רץ עם העליה.
תנסו להשבית במנהל המשימות שלא יעלה בהפעלה כיבוי והדלקה. והסרה ככל תכנית אחרת. -
איזה קטע, רק לפני כמה ימי גם אני הייתי צריך לטפל בזה.
אתן לך כמה טיפים. לא בטוח שהם מומלצים אבל אתם לך רעינוות.- מחיקה ידנית של התיקיה במחשב עי סייר קבצים. אני יודע שהוא לא נותן לך אבל תיכנס לכל תת תיקיה ותמחק- זה ברוב הפעמים מצליח ואז ה נותן למחוק התיקיה עצמה. זה מפרך, אבל כיף.
- נסיון עם מחיקה של תוכנות כמו לוביט וכו'
- הםעלת אנטי וירוס אחר. זה ישבית את מקאפה וברוב הפעמים גם אתת הרשאות המנהל שלו. וכך- תוכל להסירו. (אלצי הבעיה הייתה שלא יכלתי להפעיל משהו אחר בדיוק בגלל המקאפה אבל אולי אצליך זה יעבוד..) הערה: אם יש לך בעיות גם בהפעלת אנטי וירוס אחר עיין כאן:
https://mitmachim.top/topic/17601/לא-מצליח-להפעיל-את-דפנדר?_=1611819636562 - הפעלה עם הכלי שאיתמר25 הביא כאן למעלה. זה הכלי הרשמי שלהם להסרת מקאפה. יש צורך בהפעלה מחדש לאחר סיום.
- השבתה בעליית המחשב עם לשונית אתחול במנהל משמות @eitcok-grafik
תודה ל@איציק דייטש על ההערה החשובה:
את טיפ מספר 4 (הסרה עם הכלי הרשמי של תוכנת האנטי וירוס)יש לעשות בראש ובראשונה ורק עם זה לא עובד לנסות את שאר הטיפים שהצעתי.@הנני-העני רק סעיף 4 עזר בקלות. תודה רבה
-
@הנני-העני רק סעיף 4 עזר בקלות. תודה רבה
-
כן, זה תלוי בסוג המקאפה שיש לך. לי היה מקאפה של לנובו(מקאפה פור לנובו , שהגיע עם המחשב), אז ההסרה הייתה יותר קשה.
דרך אגב, לכל אנטי וירוס (בד"כ) יש כלי הסרה.@הנני-העני אמר בלא ניתן להסרה mcafee:
דרך אגב, לכל אנטי וירוס (בד"כ) יש כלי הסרה.
אם כך, למה סיבכת אותו בסעיפים 1, 2, 3 ו 5 ?! פשוט עושים חיפוש גוגל לכלי הסרה של האנטי וירוס הזה!
-
@הנני-העני אמר בלא ניתן להסרה mcafee:
דרך אגב, לכל אנטי וירוס (בד"כ) יש כלי הסרה.
אם כך, למה סיבכת אותו בסעיפים 1, 2, 3 ו 5 ?! פשוט עושים חיפוש גוגל לכלי הסרה של האנטי וירוס הזה!
-
@איציק-דייטש
מהסיבה הפשוטה, לי- הכלי לא עבד. ואפילו שהפעלתי אותו כמה וכמה פעמים.
אז הצעתי עוד כמה רעינונת..@הנני-העני אז היית צריך להגיד שסעיף 4 הוא הפתרון ואם קרה שזה לא עבד, אז שינסה עוד פתרונות...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות