מגן מסך- לא נצמד היטב
-
גם לי זה לא נדבק טוב, מסתבר שהדביקו לי את המגן על הניילון שיש על המסך צריך להוריד אותו קודם.
ואני חיפשתי בעלי אקספרס ולא מצאתי אם משהוא ימצא אני אשמח גם. -
גם לי זה לא נדבק טוב, מסתבר שהדביקו לי את המגן על הניילון שיש על המסך צריך להוריד אותו קודם.
ואני חיפשתי בעלי אקספרס ולא מצאתי אם משהוא ימצא אני אשמח גם.@yairshriki8 הורדתי את הניילון
-
אז אני לא יודע.
אולי המגן לא היה ישר.
בכל אופן אם תמצא בעלי אקספרס תעדכן. -
שני שאלות
1 מה עושים אם המגן זכוכית לא נדבק לי היטב למסך ורק בהתחלה נראה כאילו זה טוב ולאחר כמה ימים זה נפתח בצדדים
2 יש למישהו קישור למגן זכוכית לשיאומי בעלי אקספרס -
@yairshriki8 @גבר-גמדי יש בארץ באותו מחיר כמו בעלי
-
@בסטפון @זונדל-גרנד זה היה נקי וזה בהתחלה היה דבוק היטב בלי בועות ואחרי כמה ימים זה התרופף בצדדים והמוכר החליף לי כמה פעמים וכל פעם זה קרה שוב
הוא אמר לי שיש אפשרות לחמם את המסך או משהו בסגנון ידוע לכם אולי ואם כן האם אפשר לעשות את זה לבד ? -
@בסטפון @זונדל-גרנד זה היה נקי וזה בהתחלה היה דבוק היטב בלי בועות ואחרי כמה ימים זה התרופף בצדדים והמוכר החליף לי כמה פעמים וכל פעם זה קרה שוב
הוא אמר לי שיש אפשרות לחמם את המסך או משהו בסגנון ידוע לכם אולי ואם כן האם אפשר לעשות את זה לבד ? -
אני קניתי ב 15 ש"ח בחנות בארץ. אולי בעלי אקספרס יהיה אפשר לקנות את זה בגרושים אבל זה סתם כאב ראש. כאן הוא גם מדביק לך ומנקה טוב לפני.
-
אני קניתי ב 15 ש"ח בחנות בארץ. אולי בעלי אקספרס יהיה אפשר לקנות את זה בגרושים אבל זה סתם כאב ראש. כאן הוא גם מדביק לך ומנקה טוב לפני.
@yairshriki8 דרך אגב, המוכר אמר לי שיש לו גם מגן מסך סיליקון אולי תנסה את זה. זה עולה עוד 10 ש"ח.
-
@yairshriki8 דרך אגב, המוכר אמר לי שיש לו גם מגן מסך סיליקון אולי תנסה את זה. זה עולה עוד 10 ש"ח.
@yairshriki8 לא טוב!
-
@yairshriki8 דרך אגב, המוכר אמר לי שיש לו גם מגן מסך סיליקון אולי תנסה את זה. זה עולה עוד 10 ש"ח.
@yairshriki8 אמר במגן מסך- לא נצמד היטב:
@yairshriki8 דרך אגב, המוכר אמר לי שיש לו גם מגן מסך סיליקון אולי תנסה את זה. זה עולה עוד 10 ש"ח.
מגן מסך מסיליקון?
-
שני שאלות
1 מה עושים אם המגן זכוכית לא נדבק לי היטב למסך ורק בהתחלה נראה כאילו זה טוב ולאחר כמה ימים זה נפתח בצדדים
2 יש למישהו קישור למגן זכוכית לשיאומי בעלי אקספרס@גבר-גמדי אמר במגן מסך- לא נצמד היטב:
2 יש למישהו קישור למגן זכוכית לשיאומי בעלי אקספרס
https://he.aliexpress.com/item/4000545178499.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.7e4e33ed9VFzH1
-
@yairshriki8 אמר במגן מסך- לא נצמד היטב:
@yairshriki8 דרך אגב, המוכר אמר לי שיש לו גם מגן מסך סיליקון אולי תנסה את זה. זה עולה עוד 10 ש"ח.
מגן מסך מסיליקון?
-
@גבר-גמדי במה יותר טוב?
אני רכשתי זכוכית מוגנת באמזון נצמד מעולה ומראה יפיפה.. -
@גבר-גמדי במה יותר טוב?
אני רכשתי זכוכית מוגנת באמזון נצמד מעולה ומראה יפיפה..@eitcok-grafik עד הנפילה הראשונה
-
@גבר-גמדי וזה לא נשרט? פלאסטטיק זה שריט לא?
@זונדל-גרנד אני לא מבין בזה במיוחד אבל ראיתי סיליקון וזה לא סיליקון אבל זה גם לא זכוכית זה משהו חומר גמיש כזה
-
@eitcok-grafik עד הנפילה הראשונה
@גבר-גמדי תתפלא לשמוע..
כבר אחרי (14 אינטש..)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות