עכבר אלחוטי לא עובד עקב חיבור לפי שימוש
-
יש לי עכבר של doqo חדש יחסית (עבדתי איתו כמה שבועות)
ומשום מה הוא הפסיק לעבוד...
בהגדרות זה נראה כך..

מישהו יודע מה זה (אולי חסר לי איזה דרייבר (לא נראה לי כי זה עבד עד כה....)
-
@אוריי כנס לעדכונים ותראה אם יש שם אפשרות שאומרת שבגלל חיבור לפי שימוש זה לא מוריד עדכונים , ואז תעשה לו הורד
-
יש לי עכבר של doqo חדש יחסית (עבדתי איתו כמה שבועות)
ומשום מה הוא הפסיק לעבוד...
בהגדרות זה נראה כך..

מישהו יודע מה זה (אולי חסר לי איזה דרייבר (לא נראה לי כי זה עבד עד כה....)
@אוריי תנסה אולי להסיר את ההתקן ולהתקין מחדש
זה עכבר בלוטוס או אלחוטי רגיל? -
@אוריי תנסה אולי להסיר את ההתקן ולהתקין מחדש
זה עכבר בלוטוס או אלחוטי רגיל? -
@קינג-קומפיוטר
אלחוטי
איפה אני מסיר את ההתקן?@אוריי בתמונה שהעלית תלחץ על העכבר בצד שמאל יופיע לך הסר התקן

-
@אוריי בתמונה שהעלית תלחץ על העכבר בצד שמאל יופיע לך הסר התקן

-
@קינג-קומפיוטר
את זה כבר הסרתי וזה לא עזר
חשבתי שאתה מדבר על מנהל ההתקנים ....@אוריי אמר בעכבר אלחוטי לא עובד עקב חיבור לפי שימוש:
@קינג-קומפיוטר
את זה כבר הסרתי וזה לא עזר
חשבתי שאתה מדבר על מנהל ההתקנים ....זה גם אופציה תיכנס למנהל ההתקנים >עכברים והתקני הצבעה אחרים ותנסה להסיר משם
רק אתה צריך עוד עכבר שאם זה יוסר שיהיה לך במה להשתמש בינתיים
יותר נראה לי אבל שזה משהו בהגדרות הרשת שלך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות