המחשב כותב שהכרטיס שלי צריך פירמוט
-
המחשב כותב שהכרטיס שלי צריך פרמוט
כשאני מכניס את הכרטיס למחשב כתוב שצריך פרמוט מה אני עושה אני צריך את התוכן שלו...!!
לפרמט ולשחזר? או אניט ווירוס???
@שלמה-ווייס @משחזר-מידע -
המחשב כותב שהכרטיס שלי צריך פרמוט
כשאני מכניס את הכרטיס למחשב כתוב שצריך פרמוט מה אני עושה אני צריך את התוכן שלו...!!
לפרמט ולשחזר? או אניט ווירוס???
@שלמה-ווייס @משחזר-מידע -
המחשב כותב שהכרטיס שלי צריך פרמוט
כשאני מכניס את הכרטיס למחשב כתוב שצריך פרמוט מה אני עושה אני צריך את התוכן שלו...!!
לפרמט ולשחזר? או אניט ווירוס???
@שלמה-ווייס @משחזר-מידע -
המחשב כותב שהכרטיס שלי צריך פרמוט
כשאני מכניס את הכרטיס למחשב כתוב שצריך פרמוט מה אני עושה אני צריך את התוכן שלו...!!
לפרמט ולשחזר? או אניט ווירוס???
@שלמה-ווייס @משחזר-מידע -
@fshlomo אמר בהמחשב כותב שהקרטיס שלי צריך פרמוט:

וזה אומר שאין כלום בניהול דיסקים... אז המצב לא טוב

זה לא ניהול דיסקים
-
@fshlomo אמר בהמחשב כותב שהקרטיס שלי צריך פרמוט:

וזה אומר שאין כלום בניהול דיסקים... אז המצב לא טוב

זה לא ניהול דיסקים
@a0533057932 אמר בהמחשב כותב שהקרטיס שלי צריך פרמוט:
@fshlomo אמר בהמחשב כותב שהקרטיס שלי צריך פרמוט:

וזה אומר שאין כלום בניהול דיסקים... אז המצב לא טוב

זה לא ניהול דיסקים
אני לא מצליח לפתוח את הניהול דיסקים...
-
@a0533057932 אמר בהמחשב כותב שהקרטיס שלי צריך פרמוט:
@fshlomo אמר בהמחשב כותב שהקרטיס שלי צריך פרמוט:

וזה אומר שאין כלום בניהול דיסקים... אז המצב לא טוב

זה לא ניהול דיסקים
אני לא מצליח לפתוח את הניהול דיסקים...
-
@fshlomo פתח את שורת הפקודה (CMD), כתוב Diskpart ולחץ אנטר, כתוב List Disk ולחץ אנטר.
ותעלה צילו"מ.@yaakovsas אמר בהמחשב כותב שהקרטיס שלי צריך פרמוט:
@fshlomo פתח את שורת הפקודה (CMD), כתוב Diskpart ולחץ אנטר, כתוב List Disk ולחץ אנטר.
ותעלה צילו"מ.
יצרתי קובץ של DISK PART disk part.cmd
-
@yaakovsas אמר בהמחשב כותב שהקרטיס שלי צריך פרמוט:
@fshlomo פתח את שורת הפקודה (CMD), כתוב Diskpart ולחץ אנטר, כתוב List Disk ולחץ אנטר.
ותעלה צילו"מ.
יצרתי קובץ של DISK PART disk part.cmd
-
@yaakovsas אמר בהמחשב כותב שהקרטיס שלי צריך פרמוט:
@fshlomo אם זה השלישי אז הוא מזוהה רק ב8 מגה וזה אומר כלום, לכאורה לפח חכה למומחים של מוצ"ש.
7580 MB שזה 8גיגה זה מזוהה כמלא...!!
-
@fshlomo יש בעיה עם הדרייברים כך לפחות המחשב חושב
-
@fshlomo יש בעיה עם הדרייברים כך לפחות המחשב חושב
@דניאל-ביטון אמר בהמחשב כותב שהקרטיס שלי צריך פרמוט:
@fshlomo יש בעיה עם הדרייברים כך לפחות המחשב חושב
אז מה עושים?
-
@דניאל-ביטון אמר בהמחשב כותב שהקרטיס שלי צריך פרמוט:
@fshlomo יש בעיה עם הדרייברים כך לפחות המחשב חושב
אז מה עושים?
@fshlomo אולי עדכון דרייברים אבל ליפני כן אני חושב לעשות הפעלה מחדש
-
@fshlomo אולי עדכון דרייברים אבל ליפני כן אני חושב לעשות הפעלה מחדש
@דניאל-ביטון אמר בהמחשב כותב שהקרטיס שלי צריך פרמוט:
@fshlomo אולי עדכון דרייברים אבל ליפני כן אני חושב לעשות הפעלה מחדש
ניסיתי בכמה מחשבים זה הבעיה בכרטיס זכרון...!!!
-
@דניאל-ביטון אמר בהמחשב כותב שהקרטיס שלי צריך פרמוט:
@fshlomo אולי עדכון דרייברים אבל ליפני כן אני חושב לעשות הפעלה מחדש
ניסיתי בכמה מחשבים זה הבעיה בכרטיס זכרון...!!!
@fshlomo נראה שהכרטיס הלך קפוט
-
@fshlomo נראה שהכרטיס הלך קפוט
-
@fshlomo זה יוכל לענות רק @משחזר-מידע מידע אבל מסתמא זה הרבה כסף
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
