יש אפשרות להיכנס למצב מפתחים [ניפוי באגים] גם שהתפריט לא עולה בשבע לחיצות וכ"ו [ בשיאומי QIN S1]?
-
יש אפשרות להיכנס למצב מפתחים [ניפוי באגים] גם שהתפריט לא עולה בשבע לחיצות וכ"ו [ בשיאומי QIN S1]?
-
יש אפשרות להיכנס למצב מפתחים [ניפוי באגים] גם שהתפריט לא עולה בשבע לחיצות וכ"ו [ בשיאומי QIN S1]?
@זלמן-שמערל ניסית קודם להפעיל את מצב בוליד ע"י הקוד?
-
@זלמן-שמערל ניסית קודם להפעיל את מצב בוליד ע"י הקוד?
@thmhe מה הכוונה איזה קוד
-
@thmhe מה הכוונה איזה קוד
-
@זלמן-שמערל כוכבית סולמית כוכבית סולמית 83781 סולמית כוכבית סולמית כוכבית
@איש-אמת זה פתח תפריט כל שהוא באנגלית
-
@איש-אמת זה פתח תפריט כל שהוא באנגלית
-
@זלמן-שמערל תלחץ על המקש לכיוון ימין ותדליק את האפשרות הראשונה ואז תנסה
-
@זלמן-שמערל תלחץ על המקש לכיוון ימין ותדליק את האפשרות הראשונה ואז תנסה
@איש-אמת תודה רבה עזרת לי מאווד
-
@זלמן-שמערל כוכבית סולמית כוכבית סולמית 83781 סולמית כוכבית סולמית כוכבית
@איש-אמת זה לא נותן להיכנס לאפשרויות פתחים עול לי הודעה באנגלית
-
@איש-אמת זה לא נותן להיכנס לאפשרויות פתחים עול לי הודעה באנגלית
@זלמן-שמערל תעלה צילום מסך
-
@זלמן-שמערל תעלה צילום מסך
@thmhe אין לי צילום מסך כתוב UNFORTUNATELY THEPROCESS COM/ ANDROID/SETTINGS HAS STOPPED
-
@thmhe אין לי צילום מסך כתוב UNFORTUNATELY THEPROCESS COM/ ANDROID/SETTINGS HAS STOPPED
@זלמן-שמערל ומה כותב על זה תרגום גוגל?
-
@זלמן-שמערל ומה כותב על זה תרגום גוגל?
-
@זלמן-שמערל ומה כותב על זה תרגום גוגל?
@thmhe שהתהליך הופסק אבל למה
-
@thmhe שהתהליך הופסק אבל למה
@זלמן-שמערל איזה גירסה יש לך?
-
@זלמן-שמערל איזה גירסה יש לך?
@thmhe איפה כתוב
-
@thmhe איפה כתוב
@זלמן-שמערל איפה קנית אותה/כשרה או לא כשרה/פתוחה להתקנות? תפרט קצת
-
@זלמן-שמערל איפה קנית אותה/כשרה או לא כשרה/פתוחה להתקנות? תפרט קצת
@thmhe הזמנתי מעלי אקספרס וצרבתי ירסה אצל אחד בשם ינון ברמות פתוחה להתקנות עם ווי פי ונגן
-
@thmhe הזמנתי מעלי אקספרס וצרבתי ירסה אצל אחד בשם ינון ברמות פתוחה להתקנות עם ווי פי ונגן
@זלמן-שמערל אולי הוא חסם את זה למצב מפתחים בגירסה של חבר שלי כשלוחצים 7 פעמים זה כותב להם שזה יסיר להם את האחריות
-
@זלמן-שמערל אולי הוא חסם את זה למצב מפתחים בגירסה של חבר שלי כשלוחצים 7 פעמים זה כותב להם שזה יסיר להם את האחריות
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות