דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. סמסונג
  4. סמסונג יאנג - Samsung Galaxy Young
  5. הזמנת יאנג מחו''ל

הזמנת יאנג מחו''ל

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סמסונג יאנג - Samsung Galaxy Young
22 פוסטים 6 כותבים 1.0k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • A aiib

    @אבא-לו אמר בהזמנת יאנג מחו''ל:

    @אברך-צעיר תבדוק בשרשור הראשון

    רוב הקישורים שם כבר לא זמינים.

    @אברך-צעיר
    פשוט תעשה חיפוש באיביי

    א מנותק
    א מנותק
    אברך צעיר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @aiib אמר בהזמנת יאנג מחו''ל:

    @אבא-לו אמר בהזמנת יאנג מחו''ל:

    @אברך-צעיר תבדוק בשרשור הראשון

    רוב הקישורים שם כבר לא זמינים.

    @אברך-צעיר
    פשוט תעשה חיפוש באיביי

    רציתי לדעת אם יש למישהו קישור אמין ממוכר טוב

    ב תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אברך צעיר

      @aiib אמר בהזמנת יאנג מחו''ל:

      @אבא-לו אמר בהזמנת יאנג מחו''ל:

      @אברך-צעיר תבדוק בשרשור הראשון

      רוב הקישורים שם כבר לא זמינים.

      @אברך-צעיר
      פשוט תעשה חיפוש באיביי

      רציתי לדעת אם יש למישהו קישור אמין ממוכר טוב

      ב מנותק
      ב מנותק
      בראשית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @אברך-צעיר הזמנתי מהקישור הנ"ל מזיפי ולאחר כמה שבועת קבלתי בחזרה את הכסף באשראי (אותו דבר גם לחבר שלי) אז קניתי פה בישראל בקישור זה https://www.telyacom.co.il/document/67970,7503,9463.aspx ב350 ש"ח

      א א 2 תגובות תגובה אחרונה
      1
      • ב בראשית

        @אברך-צעיר הזמנתי מהקישור הנ"ל מזיפי ולאחר כמה שבועת קבלתי בחזרה את הכסף באשראי (אותו דבר גם לחבר שלי) אז קניתי פה בישראל בקישור זה https://www.telyacom.co.il/document/67970,7503,9463.aspx ב350 ש"ח

        א מנותק
        א מנותק
        איש יהודי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        https://www.ebay.com/p/143359247

        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ב בראשית

          @אברך-צעיר הזמנתי מהקישור הנ"ל מזיפי ולאחר כמה שבועת קבלתי בחזרה את הכסף באשראי (אותו דבר גם לחבר שלי) אז קניתי פה בישראל בקישור זה https://www.telyacom.co.il/document/67970,7503,9463.aspx ב350 ש"ח

          א מנותק
          א מנותק
          אברך צעיר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @בראשית כמה זמן יש לך אותו?
          זה שווה את הכסף?

          ב א 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • א אברך צעיר

            @בראשית כמה זמן יש לך אותו?
            זה שווה את הכסף?

            ב מנותק
            ב מנותק
            בראשית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @אברך-צעיר הלכתי לחנות זה באזור התעשיה של ב"ב

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • א אברך צעיר

              @בראשית כמה זמן יש לך אותו?
              זה שווה את הכסף?

              א מנותק
              א מנותק
              אברך צעיר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אברך צעיר
              #9

              @אברך-צעיר אמר בהזמנת יאנג מחו''ל:

              @בראשית כמה זמן יש לך אותו?
              זה שווה את הכסף?

              ?
              @בראשית

              ב תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אברך צעיר

                @אברך-צעיר אמר בהזמנת יאנג מחו''ל:

                @בראשית כמה זמן יש לך אותו?
                זה שווה את הכסף?

                ?
                @בראשית

                ב מנותק
                ב מנותק
                בראשית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי בראשית
                #10

                @אברך-צעיר לא הבנתי את השאלה ב"ה זה עובד טוב מאד בטרייה טובה וכו' ויש לי את זה כבר חודש וחצי

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ב בראשית

                  @אברך-צעיר לא הבנתי את השאלה ב"ה זה עובד טוב מאד בטרייה טובה וכו' ויש לי את זה כבר חודש וחצי

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אברך צעיר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @בראשית סים כשר?
                  אתה יכול להוסיף אפליקציות?

                  ב I 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • א אברך צעיר

                    @בראשית סים כשר?
                    אתה יכול להוסיף אפליקציות?

                    ב מנותק
                    ב מנותק
                    בראשית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @אברך-צעיר סים כשר הייתי צריך לעשות כמו ההדרכה פה בפורום וכמובן שאפשר להוסיף אפליקציות

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • א אברך צעיר

                      @בראשית סים כשר?
                      אתה יכול להוסיף אפליקציות?

                      I מנותק
                      I מנותק
                      iva
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי iva
                      #13

                      @אברך-צעיר כנראה זה מגיע עם הגירסא הרשמית של סמסונג
                      תצטרך להכשיר (אם אתה רוצה כמובן) את זה או לבד עם ההדרכות בפורום
                      או בחנות לצרוב גירסא כשרה

                      ב א 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • I iva

                        @אברך-צעיר כנראה זה מגיע עם הגירסא הרשמית של סמסונג
                        תצטרך להכשיר (אם אתה רוצה כמובן) את זה או לבד עם ההדרכות בפורום
                        או בחנות לצרוב גירסא כשרה

                        ב מנותק
                        ב מנותק
                        בראשית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #14

                        @iva כמובן

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • I iva

                          @אברך-צעיר כנראה זה מגיע עם הגירסא הרשמית של סמסונג
                          תצטרך להכשיר (אם אתה רוצה כמובן) את זה או לבד עם ההדרכות בפורום
                          או בחנות לצרוב גירסא כשרה

                          א מנותק
                          א מנותק
                          איש יהודי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #15

                          מה שאני מזמין מחו''ל מגיע עם גירסא שהרוט מובנה בגרסה

                          ב א 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • א איש יהודי

                            מה שאני מזמין מחו''ל מגיע עם גירסא שהרוט מובנה בגרסה

                            ב מנותק
                            ב מנותק
                            בראשית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #16

                            @איש-יהודי מה שאתה מזמין מחו"ל אני לא יודע אבל מה שהזמנתי בקישור הנ"ל הגיה אם רוט

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • א איש יהודי

                              מה שאני מזמין מחו''ל מגיע עם גירסא שהרוט מובנה בגרסה

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אברך צעיר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #17

                              @איש-יהודי אתה מזמין הרבה?

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א אברך צעיר

                                @איש-יהודי אתה מזמין הרבה?

                                א מנותק
                                א מנותק
                                איש יהודי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #18

                                @אברך-צעיר
                                פעם הזמנתי עשרות היום כבר לא ..

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א איש יהודי

                                  @אברך-צעיר
                                  פעם הזמנתי עשרות היום כבר לא ..

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אברך צעיר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #19

                                  @איש-יהודי אמר בהזמנת יאנג מחו''ל:

                                  @אברך-צעיר
                                  פעם הזמנתי עשרות היום כבר לא ..

                                  היה מגיע מכשירים טובים?
                                  תוך כמה זמן?

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א איש יהודי

                                    https://www.ebay.com/p/143359247

                                    ב מנותק
                                    ב מנותק
                                    בראשית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #20

                                    @איש-יהודי סתם שתידע זיפי קונים מאיבי ואם זה לא הגיע אז כנראה הבעיה אצל אייבי (שאין כבר מכשרים וכד')

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אברך צעיר

                                      @איש-יהודי אמר בהזמנת יאנג מחו''ל:

                                      @אברך-צעיר
                                      פעם הזמנתי עשרות היום כבר לא ..

                                      היה מגיע מכשירים טובים?
                                      תוך כמה זמן?

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      איש יהודי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #21

                                      @אברך-צעיר
                                      היה מגיע תוך שבועיים.
                                      מעל 3 מכשירים לפעמים היה נתקע במכס.
                                      הסחורה לפעמים היתה ממש חדשה ולפעמים על הפנים

                                      ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א איש יהודי

                                        @אברך-צעיר
                                        היה מגיע תוך שבועיים.
                                        מעל 3 מכשירים לפעמים היה נתקע במכס.
                                        הסחורה לפעמים היתה ממש חדשה ולפעמים על הפנים

                                        ב מנותק
                                        ב מנותק
                                        בראשית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #22

                                        @איש-יהודי בזיפי יש מגן מכס שמשלם את המכס במקרה שזה נתקע

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות

                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • חוקי הפורום
                                        • פופולרי
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • צור קשר