וואצפ קופץ לנתחלה...
-
@מה-הבעיה אמר בוואצפ קופץ לנתחלה...:
@שיאומי אז כנראה יש לך את אחת הגירסאות שתיקנו את הווצאפ. זה לא קשור לסוג ווצאפ (מסונן .. מגוגל פליי..) .
אז למה אחד עובד ואחד לא?
-
@מה-הבעיה אמר בוואצפ קופץ לנתחלה...:
@שיאומי אז כנראה יש לך את אחת הגירסאות שתיקנו את הווצאפ. זה לא קשור לסוג ווצאפ (מסונן .. מגוגל פליי..) .
אז למה אחד עובד ואחד לא?
-
@שיאומי "עובד" אתה מתכוון לא קופץ להתחלה ו"לא עובד" אתה מתכוון שכן קופץ להתחלה? אם כן . איזה מהם לא קופץ?
-
@שיאומי אמר בוואצפ קופץ לנתחלה...:
@מה-הבעיה לזה התכונתי.
אני לא יודע מה מגוגל ומה םהפורום תנסה את שניהםתעלה את שניהם, תודה רבה!
-
-
-
@מישהו12 @שיאומי לא יודע איך עושים את זה. (אפשר לפתוח על זה נושא חדש..) יש אפליקציה לשיתוף אפליקציות בשם share apps אני מאמין שהיא משתפת את הקובץ apk אז אפשר אולי לנסות איתה..
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות